- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

آنتونوف: آمریکا در پی شعله ور کردن هرچه بیشتر آتش بحران اوکراین است

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر سفیر روسیه در واشنگتن
سفیر روسیه در واشنگتن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
عضو شوید
سفیر روسیه در واشنگتن می‌گوید: ایالات متحده آمریکا با ارائه کمک های اضافی به کی‌یف در پی شعله ور کردن درگیری ها در اوکراین است
به گزارش اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد، کمک های دیگر واشنگتن به اوکراین موید این است که آمریکا همچنان "هیزم به آتش " مناقشه و درگیری های اوکراین می ریزد و باعث تشدید تنش هاست.

سفیر روسیه در واشنگتن در کانال تلگرام خود نوشت:" واشنگتن همچنان "هیزم به آتش" درگیری ها در اوکراین می ریزد. اختصاص یک میلیارد دالر دیگر تائید می کند که آمریکا قصد ندارد تعقل پیشه کند و به دنبال کمک به حل و فصل مسالمت آمیز بحران نیست."

به گفته وی، ایالات متحده آمریکا مدام بیشتر و بیشتر به این درگیری چنگ میزند و به نقطه خطرناک تقابل با روسیه نزدیک می شود.

آنتونوف تصریح کرد:" این امر هیچ ارمغانی برای صلح و امنیت در پی ندارد و صرفا درد و عذاب رژیم کی یف را به دنبال دارد."

گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروری با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی سازی و نازی زدایی اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала