Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد به جذب ستاره یووه نزدیک شد

© AFP 2023 / FRANCK FIFEAdrien Rabiot
Adrien Rabiot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
عضو شوید
منچستریونایتد به جذب آدرین رابیو بسیار نزدیک شده و منتظر پاسخ نهایی این بازیکن است تا انتقال را نهایی سازد.
به گزارش اسپوتنیک، آدرین رابیو، درسال 2019 و پس از آن که قراردادش با پاریسن‌جرمن به پایان رسید، به صورت آزاد به یوونتوس پیوست و امیدوار بود با بانوی پیر به موفقیت‌‎های بزرگ دست یابد.
شرایط اما مطابق انتظار ستاره فرانسوی پیش نرفت و وی در حال حاضر جایی در برنامه‌های آلگری ندارد. این بازیکن که یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد، به دنبال جدایی است و منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن وی تمایل نشان داده است.
شیاطین سرخ که از جذب فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا ناامید شده‌اند، خواهان تقویت خط میانی با رابیو اند و با باشگاه یوونتوس بر سر این انتقال به توافق نهایی دست یافته‌اند.
رابیو از منچستریونایتد خواسته است تا با مادرش ورونیک که مدیر برنامه‌هایش نیز است به تماس شوند و در مورد انجام این انتقال صحبت کنند.
گزارش ها از فرانسه حاکی از آن است که رابیو اعتقاد دارد که می تواند مستقیماً وارد ترکیب ثابت یونایتد شود زیرا میانه زمین شیاطین سرخ مشکلات زیادی دارد و ضعیف است.
این برای بازیکن فرانسوی که به دنبال ورود به تیم فرانسه برای جام جهانی قطر است، انتقال به منچستریونایتد را یک فرصت می‌داند و به حضور در اولدترافورد خوشبین است.
ارزش این انتقال 15 میلیون یورو تعیین شده و دو باشگاه راضی اند تا رابیو راهی انگلیس شود. یونایتد با مدیر برنامه‌های رابیو در حال صحبت روی زمان قرارداد و دستمزد اند و پیش‌بینی می‌شود که بزودی توافق کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала