Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دپای – اوبا؛ یکی از این دو می رود+ عکس

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
عضو شوید
بارسلونا مجبور است که از بین ممفیس دپای و اوبامیانگ یک بازیکن را در تابستان بفروشد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا فعالیت بسیار خوبی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشته است و بازیکنان سرشناس و شایسته ای را جذب کرده است.
اما آبی اناری ها با مشکلات مالی مواجه هستند و برای توازن در این زمینه نیاز به فروش چند ستاره خود دارند.فابیور رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی اعلام که از بین ممفیس دپای و اوبامیانگ یک نفر باید آبی اناری ها را در تابستان ترک کند.
به نظر می رسد که اوبامیانگ نزدیک به ماندن است چرا که ژاوی اعلام کرده است که به هیچ وجه اجازه جدایی را به این بازیکن نمی دهد اما دپای ظاهرا در فهرست فروش تیمش قرار گرفته است.
از یوونتوس و دورتموند به عنوان مشتریان جدی دپای سخن به میان می آید و به احتمال خیلی زیاد این مهاجم هالندی راهی یکی از این دو تیم خواهد شد.
مهاجم هالندی برای جدایی از این تیم درخواست عجیبی را مطرح کرده است. باشگاه یوونتوس خواهان خرید "ممفیس دپای" بود اما شرایط و درخواست‌های دپای همه چیز را پیچیده کرده است.
یووه به احترام باشگاه بارسلونا می‌خواست مبلغی را برای انتقال دپای به بارسا پرداخت کند اما خود ممفیس این کار را دوست ندارد چون می‌خواهد پول بیشتری به دست بیاورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала