جان باختن یکتن در انفجارهای کریمه

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Казаки почётного караула Кубанского казачьего войска на торжественной церемонии поднятия государственного флага России в Краснодаре
Казаки почётного караула Кубанского казачьего войска на торжественной церемонии поднятия государственного флага России в Краснодаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
عضو شوید
امروز در نتیجه انفجارهایی در کریمه یک نفر تاکنون جان خود را از دست داده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی اکسیونوف رئیس کریمه در کانال تلگرامش اعلام کرد، که متاسفانه یک نفر پس از انفجارهای نووفدوروفکا جان خود را از دست داد و اکنون اوضاع محلی و تحت کنترل است.
Флаг на здании министерства обороны РФ на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
واکنش وزارت دفاع روسیه درباره انفجارهای کریمه
او همچنان گفت، که صمیمانه ترین تسلیت خود را به خانواده و دوستان فرد جان باخته ابراز می کند و تمام کمک های لازم ارائه خواهد شد.
اکسیونوف درباره دلایل آنچه رخ داد خواست تا به تفسیر رسمی وزارت دفاع تکیه کند. او گفت: "همه چیز به وضوح در آنجا بیان شده است.
به گفته رئیس کریمه، وضعیت در محل انفجارها زیر کنترل است. یک بار دیگر تکرار می کنم: تخلیه عمومی در منطقه وجود ندارد. اکسنوف افزود: تنها باشندگان خانه‌هایی که در مجاورت فرودگاه نظامی قرار دارند، اسکان داده می‌شوند.
یادآوری می کنیم، که انفجارها در غرب شبه جزیره در بعد از ظهر 9 اگوست رخ داد. وزارت دفاع روسیه از منفجر شدن چندین مهمات هوایی در قلمرو فرودگاه نظامی ساکی خبر داد. این وزارتخانه تاکید کرد، که "هیچ برخورد آتش" در محل نگهداری مهمات در فرودگاه وجود نداشته است. پیش از این وزارت بهداشت منطقه از زخمی شدن پنج نفر در این انفجارها خبر داده بود. به گفته این آژانس، چهار نفر از قربانیان بریدگی شیشه داشتند که پس از دریافت کمک به خانه فرستاده شدند. قربانی پنجم در اتاق عمل است - او زخم نافذ قفسه سینه دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала