Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما: برای فصل جدید آماده استم، از رونالدو چیزهای زیادی آموخته‌ام

© AFP 2023 / Franck FifeKarim Benzema, futbolista del Real Madrid
Karim Benzema, futbolista del Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
عضو شوید
کریم بنزما در نشست خبری قبل از مصاف با آینتراخت فرانکفورت، در کنار آنچلوتی و مودریچ حاضر شد و از آمادگی کاملش برای فصل جدید خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، فصل جدید برای رئال مادرید، فردا شب با مصاف برابر آینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه هلسینکی و در چهارچوب فینال سوپر جام اروپا آغاز می شود و همه چشم‌ها به درخشش دوباره کریم بنزما و کسب یک جام معتبر دیگر است.
ستاره فرانسوی که یکی از بهترین فصول دوران حرفه‌ای خود را سپری کرد، احساس می‌کند برای فصل 2022/23 آماده است و می‌تواند بار دیگر بدرخشد. بنزما در نشست خبری قبل از مصاف با حریف آلمانی، در کنار آنچلوتی و مودریچ حاضر شد و این موضوع را مطرح کرد.
بنزما در پاسخ به این سوال که در فصل جدید 35 ساله می‌شود و چه احساسی دارد، گفت:" ممکن است ما دیگر جوان نباشیم، اما این به سن مربوط نمی‌شود و بدن من احساس خوبی دارد زیرا به سختی کار می‌کنم."
او در مورد بازی فردا شب گفت:" این بازی برای ما بسیار مهم است. ما پیش فصل خوبی داشتیم و آماده هستیم. ما قهرمان اروپا هستیم، بنابراین باید تمام تلاشمان را برای پیروزی و بازگرداندن جام به مادرید بکنیم. من بسیار افتخار می کنم که کاپیتان هستم، اما تیم همچنان برای من مهم‌ترین است. من همیشه گفته‌ام که جام‌های جمعی مهم‌تر از قهرمانی‌های فردی هستند."
کریم در مورد نداشتن جانشین مناسب در رئال گفت:" نمی‌دانم، مربی و رئیس‌ باشگاه اینجا هستند، بنابراین من کسی نیستم که به این سؤال پاسخ دهم."
این مهاجم همچنین در مورد تغییر سبک قبل و بعد از حضور رونالدو صحبت کرد و اظهار داشت که نقش او حالا متفاوت است.
بنزما گفت: "بله، از زمانی که او رفت، گل های بیشتری به ثمر رساندم، اما زمانی که او اینجا بود با پاس گل دادن وظیفه‌ام بود. کریستیانو در داخل و خارج از زمین به من کمک زیادی کرد. وقتی او رفت، بازی و جاه طلبی‌ام را کمی تغییر دادم و تا اینجای کار خوب پیش می‌رود."
او در آخر در مورد بهترین بودنش در حاضر گفت:" این به من مربوط نیست که بگویم بهترین بازیکن جهان هستم یا نه، اما هر سال سعی می‌کنم حداکثر توانم را برای بهترین باشگاه جهان به کار ببرم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала