Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف تلخ آنچلوتی: بردن شش‌گانه برای رئال دشوار است

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از مصاف با آینتراخت فرانکفورت، اعتراف کرد که بردن شش‌گانه برای تیمش دشوار است.
به گزارش اسپوتنیک، فینال سوپر جام اروپا، فردا شب در ورزشگاه المپیک هلسینکی برگزار خواهد شد و رئال مادرید به عنوان قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف آینتراخت فرانکفورت قهرمان لیگ اروپا خواهد رفت.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، دقایقی قبل در نشست خبری این دیدار حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
آنچلوتی در مورد بازی فردا گفت:" حضور در یک تورنمنت و قهرمانی همیشه خاص است. من به آمار نگاه می‌کنم. این زیاد مهم نیست. می خواهم از بازییکنانم لذت ببرم."
از سرمربی رئال مورد کسب شش‌گانه پرسشی مطرح شد و وی گفت:" برای همه تورنمنت‌ها می‌جنگیم و از این بابت تردیدی نیست اما بردن شش‌گانه مشکل‌تر است. نمی‌دانم که آیا موفق می‌شویم یا نه، چرا که مشکل است اما تیم خیلی خوب است و اعتماد به نفس بالایی دارم. نسبت به سال گذشته بهتر شدم. باید رقابت کنیم و بجنگیم."
کارلتو در مورد جذب مهاجم جدید گفت:" بنزما، ماریانو، هازارد، رودریگو، وینیسیوس، آسنسیو و … را داریم. مهاجمان زیادی داریم. مشهود است که وقتی بهترین مهاجم حال حاضر دنیا را نداشته باشی، روی تیم تاثیر می‌گذارد. جایگزینی بنزما غیرممکن است. هیچ کس در دنیا نمی‌تواند این کار را انجام بدهد. اما سعی می‌کنیم هماهنگ شویم."
او در مورد تقویت تیم گفت:" دو خرید داشتیم که کیفیت فنی و بدنی را افزایش دادند، فقط همین. ارتباط و همدلی میان جوان‌ها و باتجربه‌ها یکی از کلیدهای موفقیت سال گذشته بود و می‌توانیم از این حیث بهتر شویم اما هماهنگی بیشتری لازم داریم. رودیگر و شوامنی کیفیت فنی و بدنی را افزایش داده اند."
سرمربی ایتالیایی در پاسخ به این پرسش که فصل گذشته بهترین فصل برایش بوده، گفت:" می‌توان گفت که همین طور است. هرگز همزمان لیگ و چمپیونزلیگ را نبرده بودم. بازیکنانم با روحیه رقابت، کیفیت، هیجان و تجربه ظاهر شدند و توانستیم کار بسیار مهمی را انجام بدهیم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала