Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرانکفورت 1 – بایرن 6؛ شروع طوفانی مدافع قهرمانی+ عکس

© REUTERS / POOLBayern Munich's Thomas Muller reacts, following the resumption of play behind closed doors after the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Bayern Munich's Thomas Muller reacts, following the resumption of play behind closed doors after the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2022
عضو شوید
بایرن مونیخ، رقابت‌های بوندسلیگا را به یک پیروزی پر گل آغاز کرد و به حریفان نشان داد که به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی‌اش است.
به گزارش اسپوتنیک، فصل 2022-2023 بوندسلیگا، با دیدار دو تیم بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه دویچه بانک پارکآرنا شد و مدافع عنوان قهرمانی، با نتیجه 1-6 برابر قهرمان لیگ اروپا به برتری رسید.
بایرن این دیدار را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 5 با جوشوا کیمیچ به گُل برتری رسید. 5 دقیقه بعد پاوارد اختلاف را دو برابر کرد و در دقیقه 29 سادیو مانه سومین گُل تیم و نخستین گُل خودش در بوندسلیگا را به ثمر رساند.
در دقیقه 35، جمال موسیالا گُل چهارم را زد و سرژ گنابری در دقیقه 43 بازی را 0-5 کرد و باواریایی‌ها با پیروزی پُر گُل راهی رختکن شدند.
در نیمه دوم، آینتراخت فرانکفورت برای کاهش اختلاف پیش کشید و در دقیقه 64 توسط رندال کولو یکی از گُل‌های خورده را جبران کرد. در دقیقه 83 بایرن بار دیگر با موسیالا به گُل رسید و ششم گُل باواریایی‌ها وارد دروازه تیم فرانکفورت شد.
در ادامه توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه پُر گُل به سود مدافع قهرمانی به پایان رسید و ناگلزمان نشان داد که آماده است تا از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала