رزمایش ازبیکستان و تاجیکستان در نزدیکی مرز افغانستان

© Министерство обороны Узбекистанаرزمایش ازبیکستان و تاجیکستان در نزدیکی مرز افغانستان
رزمایش ازبیکستان و تاجیکستان در نزدیکی مرز افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2022
عضو شوید
نظامیان ازبیکستان و تاجیکستان با هدف مبارزه با تهدیدات احتمالی، در ترمز نزدیک به افغانستان، رزمایش نظامی مشترک برگزار کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ازبیکستان با انتشار خبرنامه ای امروز نوشت: هیئت نظامی جمهوری تاجیکستان که روز پیش وارد شهر ترمز شده بود، در فضایی دوستانه مورد استقبال قرار گرفت و روند رزمایش مشترک "مشترک المنافع-2022" آغاز شد.
Министерство обороны Узбекистана - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2022
ازبیکستان راکتباری از سوی افغانستان را رد کرد
این وزارت افزوده است، که پس از جا به جایی میهمانان در یکی از یگان های نظامی پادگان ترمز، به منظور سازماندهی مقدمات رزمایش با حضور افسران ازبیک و تاجیک، طرح اقدامات مشترک مطابق با برنامه رزمایش مورد مطالعه قرار گرفت.
در ادامه این وزارت نوشته است، که دومین روز اقامت میهمانان با برگزاری مراسم گشایش رزمایش مشترک مشترک المنافع-2022 آغاز شد. سرلشکر زینب الدین ایمان اف، فرمانده ناحیه ویژه نظامی جنوب غرب و سرلشکر اگامزد شرف خدویبردی، معاون ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری تاجیکستان در مراسم گشایش رزمایش مشترک ابراز اطمینان کردند، که برگزاری این رزمایش این رزمایش های مشترک دوستانه بین نیروهای مسلح دو کشور امکان تقویت بیشتر پیوندهای دوستی بین کشورها را فراهم خواهد کرد. پس از آن پرچم های دولتی جمهوری ازبیکستان و جمهوری تاجیکستان با نوای سرود ملی دو کشور برافراشته شد.
در ادامه این خبرنامه آمده استف که مراسم گشایش با راهپیمایی باشکوه پرسنل نظامی دو کشور شرکت کننده در رزمایش مشترک مشترک المنافع-2022 با صدای یک گروه موسیقی نظامی به پایان رسید. در پایان مراسم گشایش در نقاط آموزشی و مسیر موانع میدان تمرین ترمز، نیروهای نظامی ازبیکستان صنف های نمایشی برگزار کردند. در صنف های نمایشی، پرسنل نظامی ما در عمل فنون و روش های نبرد نزدیک، تخلیه مجروحان و دفع حمله دشمن ساختگی را به نمایش گذاشتند. نظامیان جمهوری تاجیکستان توانستند نه تنها روند تمرینات نمایشی را مشاهده کنند، بلکه مستقیماً در آنها شرکت کنند.
یادآوری می کنیم، که پیش از این چند بار بر ازبیکستان و یکبار بر تاجیکستان از خاک افغانستان راکت پرتاب شده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала