Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهمان بعدی ژاوی و نیوکمپ با چلسی خداحافظی کرد

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس آلونسو Футбол. Лига чемпионов. Матч "Зенит" - "Челси"
مارکوس آلونسو   Футбол. Лига чемпионов. Матч Зенит - Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2022
عضو شوید
مدافع اسپانیایی چلسی فاصله چندانی برای پیوستن به بارسا ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، به نظر میرسد مارکوس آلونسو خرید بعدی شاگردان ژاوی در تابستان جاری باشد.
بارسا که با عملکرد خیره کننده اش در بازار تابستانی امسال کماکان بر سر زبان هاست، حالا در آستانه به خدمت گرفتن مارکوس آلونسو دفاع چپ اسپانیایی مد نظرش از چلسی است.
در تازه ترین گزارش، روزنامه معتبر دیلی میل مدعی است که آلونسو از کدر فنی چلسی خداحافظی کردده است و آماده است تا در پایان همین هفته برای پیوستن به بارسا به اسپانیا سفر کند.
طبق این گزارش، پس ازینکه چلسی موفق به خرید کوکوریا از برایتون شد، حالا آلونسو به درهای خروجی آبی های لندن نزدیک تر شده است و محتمل ترین گزینه او بدون شک بارسا و ژاوی است که برای به خدمت گرفتنش نیز بارها علاقه نشان داده اند.
این در حالیست که لالیگا دیروز به بارسا هشدار داد تا زمانی که بازیکنی را در لیست فروش قرار ندهد، اجازه ثبت خریدهای جدیدش را در این سازمان ندارد. طبق ادعای لالیگا، تیم لاپورتا 126 میلیون کمتر از رقم مورد نظر برای رسیدن به طراز مالیاتی دارد و دو راه دارد. یک کاهش دستمزد بازیکنان و یا هم فروش بازیکن.
آلونسو یکی از بازیکنان مهم چلسی در طی سال های پیشین بوده است و موفق به کسب پنج جام مهم درطی شش سال حضورش در جمع آبی ها شده است.او بیش از 200 بازی برای این باشگاه انجام داده است و قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان را نیز در کارنامه اش دارد.
اگر این انتقال انجام شود، آلونسو به بازیکنانی مانند لوئیس فیگو، مایکل لادروپ و رونالدو نازاریو خواهد پیوست که در ابتدا برای رئال مادرید سپس برای بارسلونا بازی خواهد کرد. الونسو که محصول باشگاه رئال مادرید است، پس از گذراندن ده سال در ترکیب جوانان رئال و کاستیا، در سال 2010 برای رئال مادرید نیزدر لالیگا برای یک بار به میدان رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала