Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توصیه جدی فردیناند به یونایتد: نباید "رونالدو" را از دست دهید

© Sputnik / Алексей Дружинин /  مراجعه به بانک تصاویر ریو فردیناند
ریو فردیناند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2022
عضو شوید
مدافع پیشین منچستریونایتد در خصوص شایعات جدایی ستاره پرتگالی شیاطین سرخ اظهار نظر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به دنبال حاشیه های اخیر در خصوص جدایی کریستیانو رونالدو و احتمال جدایی او در پایان بازار تابستانی، از منچستریونایتد ریو فردیناند معتقد است که یونایتد برای حفظ کریستیانو باید قاطع باشد.
فردیناند در مخالفت با صحبت های اخیر کاراگر بازیکن سابق لیورپول و گری نویل بازیکن سابق یونایتد که گفته بودند یونایتد باید رونالدو را بفروشد، گفت:
"مردم می گویند یونایتد باید رونالدو را رها کد. خوب، اول کسی را پیدا کنید که بتواند 24-25 گل بزند. داروین نونز، ارلینگ هالند و رابرت لواندوفسکی به تیم های دیگر رفتند. آنها سه بازیکنی بودند که میتوانستند جای او را بگیرند، ولی آنها رفته اند. بنابراین منچستریونایتد نمی تواند رونالدو را رها کند، حتی اگر او التماس کند که برود، نباید این اتفاق رخ دهد. فکر نمی کنم این کار درستی باشد."
فردیناند افزود:

"شما روی آنتونی مارسیال قمار می‌کنید، کسی که هرگز به اندازه کافی ثابت نبوده، او اگر جایگاه خوبی میداشت، او را به سویا نمیدادید. مارکوس راشفورد 18 ماه شایدم بیشتر، درست بازی نکرده است. جیدون سانچو فصل گذشته دور از واقعیت نشان داد و الانگا نیز یک بازیکن جوان است. بنابراین یونایتد اگر رونالدو را از دست دهد، ضرر خواهد کرد."

مدافع سابق یونایتد در پایان گفت:

"او ممکن است کمی بیشتر از آنچه باشگاه می‌خواهد جلب توجه کند. اما او در هر فصل گلزنی می‌کند و این مهم است. من دوست دارم رونالدو برای کسب بزرگترین جام ها رقابت کند، اما یونایتد نمی تواند او را کنار بگذارد. هر کسی می تواند هر چه می خواهد بگوید، اما ما هنوز به او نیاز داریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала