Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار لیدز به بارسا: علیه تان شکایت می‌کنیم

© AP Photo / Richard Sellersباشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017
باشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2022
عضو شوید
بارسلونا بخاطر انتقال رافینیا از لیدز به نیوکمپ، مبلغی از باشگاه انگلیسی قرضدار است و مالک این باشگاه گفته است که در صورت تأخیر در پرداخت آن، علیه مدیران باشگاه پرونده قضایی باز خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در پنجره نقل‌وانتقالات جاری عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته تا اینجای کار 5 خرید بزرگ انجام دهد. یکی از این خریدها رافینیای برازیلی است که از لیدز یونایتد به نیوکمپ آمد.
باشگاه بارسلونا برای جذب این بازیکن 60 میلیون یورو هزینه کرد اما کُل مبلغ را به باشگاه انگلیسی نپرداخته و قرض‌دار این باشگاه است.
با توجه به فعال شدن اهرم‌های اقتصادی و دریافت پول‌های کلان، انتظار می‌رود بارسا بزودی قرض خود را پرداخت و حساب خود را لیدز صاف کند.
با این وجود، آندره‌آ رادریزانی، مالک باشگاه لیدز به سران بارسا هشدار داده که اگر قرض خود را در زمان معین پرداخت نکنند، پای آن‌ها به دادگاه خواهد کشانید.
او در این مورد به اتلتیک گفت:" با چلسی توافق داشتیم و خجالت کشیدم که به رئیس این باشگاه گفتم تغییر موضع داده‌ایم. این بی احترامی به من بود و راه درستی نیست .اگر بارسا تا قبل 2 سپتامبر پول رافینیا را پرداخت نکند با مشکل شکایت روبه‌رو خواهند شد و در تمام رسانه‌ها هم منتشر خواهد شد."
رادریزانی در ادامه افزود:" بهترین معامله را با چلسی انجام داده بودیم ولی ناگهان بارسا ظاهر شد و نمی‌دانم پول از کجا آوردند !ایجنتش روی او تاثیر زیادی گذاشت تا به بارسا برود. قدرتی که ایجنت‌ها این روزها دارند مایه تاسف است."
این در حالی‌ست که رافینیای 25 ساله مورد توجه چلسی هم بود اما علاقه او به حضور در آبی اناری‌ها باعث شد تا او پیراهن این تیم را بر تن کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала