Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های "لواندوفسکی" پس از معرفی به عنوان "مهاجم شماره 9 بارسا"+ عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی
لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2022
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی، پس از معرفی به عنوان بازیکن جدید بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ، خطاب به هواداران گفت که تمام تلاشش را خواهد کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی که چندی قبل بایرن مونیخ را به مقصد بارسلونا ترک کرد، امروز به صورت رسمی و در حضور 60 هزار بارسایی در ورزشگاه نیوکمپ معرفی شد.
این بازیکن که پس از این مهاجم شماره 9 بلوگرانا خواهد بود، در سخنرانی رسمی خودش به درخشش بارسا در فصل جدید تأکید کرد و وعده سپرد که بهترین عملکرد را از خودش ارائه دهد.
لوا در آغاز گفت:" همه چیز باورنکردنی بود. به سختی می‌توان برای توصیف اتفاقی که افتاد، کلمات پیدا کرد. هواداران زیادی در نیوکمپ از من حمایت کردند و می‌خواهم با بازی در نیوکمپ از آن ها تشکر کنم."
وی در مورد عملکردش در بارسا در آینده گفت:" اینکه در همان بازی های اول هرکاری که از دستم بر می‌آید را انجام دهم، برایم یک چالش است. با توجه به تجربه‌ام می‌توانم به بقیه بازیکنان کمک کنم تا عملکرد بهتری داشته باشند. می‌توانم کارهای زیادی برای تیم انجام دهم و مثبت فکر کنم. همه بازیکنان این‌جا پتانسیل و اسعداد زیادی دارند. چیزهای زیادی در فوتبال دیده‌ام و می‌تواند مهم باشد."
ستاره لهستانی در مورد شرایط بارسا گفت:" می‌دانم که بارسا بهترین لحظات خود را سپری نمی‌کند. وفتی با ژاوی صحبت کردم و پروژه‌اش را دیدم اولین چیزی که به فکر زدم پیوستن به پروژه و کمک کردن به تیم بود. می‌دانم که در آینده تیم در جایگاه درخشانی خواهد بود. هم‌تیمی‌هایم پتانسیل زیادی دارند. من آن را در تمرینات می‌بینم و از ابتدا باید نشان دهیم که در لحظات خوبی بسر می‌بریم. امسال اتفاقات بسیار متفاوتی نسبت به فصل گذشته شاید رخ دهد."
لواندوفسکی در مورد سن بالای خودش گفت:" بنظرم سن من حالا مهم نیست. این فقط یک عدد است. احساس نمی‌کنم که 33 یا 34 سال سن دارم. از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی هستم. تا آن‌جایی که به این انتقال مربوط می‌شود، ترک بایرن مونیخ آسان نبود. برای خودم و خانواده‌ام یک گام بعدی در زندگی و حرفه‌ام بود. خیلی تلاش کردیم تا آن را به واقعیت تبدیل کنیم."
ستاره جدید بارسا در مورد رقیب سنتی این تیم یعنی رئال مادرید نیز صحبت کرد و گفت:" همیشه آمادۀ بازی مقابل رئال مادرید هستم. می‌دانم که چطور مقابل آن‌ها بازی کنم. فصل گذشته خیلی خوب بودند ولی این‌جا هستیم تا آن‌ها را شکست دهیم، هرچند اسان نخواهد بود. ولی تلاش خود را می‌کنیم و برای ما فقط برد مهم است. باید در بالاترین سطح بازی کنیم و برای پیروزی در هر بازی و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به بازی‌ها می‌رویم. این یک چالش واقعی خواهد بود. برای ال‌کلاسیکو اماده هستیم به رئال یا بنزما فکر نمی‌کنم. او یک گل‌زن فوق العاده است."
لوا در آخر گفت:" اولین کار بعد از خواب بلند شدن، خوردن صبحانه است. سپس تمرین می‌کنم و کاری‌هایی که بیشتر از همه دلم می‌خواهد را انجام می‌دهم. همیشه به دنبال پیشرفت هستم و می‌خواهم وقتی از خواب بلند می‌شوم در بالاترین سطح بازی کنم. هنوز هم این ذهنیت را دارم و از آن لذت می‌برم. شور و اشتیاق من به فوتبال همین‌طور خواهد ماند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала