Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت تنگاتنگ دو باشگاه لندنی بر سر ستاره فیورنتینا

© Sputnik / Егор Еремов /  مراجعه به بانک تصاویر فیورنتینا
فیورنتینا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2022
عضو شوید
دو باشگاه چلسی و تاتنهام شدیداً تلاش دارند تا نیکولا میلنکوویچ مدافع میانی فیورنتینا را به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی تابستان امسال شروع ناامیدکننده در پنجره نقل و انتقالات داشت و نتوانست به اهدافی که انتخاب کرده‌بود، دست یابد. این تیم حالا شرایط خوبی دارد و پس از جذب کولیبالی، موفق به جذب کوکوریا از برایتون شد و حالا یک مدافع دیگر را زیر نظر دارد تا در روزهای آینده به خدمت بگیرد.
این تیم به کورس رقابت برای جذب نیکولا میلنکوویچ مدافع میانی فیورنتینا پیوسته است، بازیکنی که تابستان امسال به رقیب هم‌شهری یعنی تاتنهام هاتسپر لینک شده بود.
قرارداد میلنکوویچ تابستان آینده به پایان می رسد و او همین موضوع جدایی وی را از جمع بنفش پوشان فلورانس محقق می‌کند. این بازیکن 24 ساله 171 بازی در تمام رقابت‌ها برای لاویولا به ثبت رسانده و 14 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز ساخته است.
به گفته فابریزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات، چلسی ممکن است در این تابستان مارکوس آلونسو را نیز از دست بدهد و به همین دلیل توخل به جذب میلنکوویچ تاکید دارد.
در همین حال، تاتنهام پس از جدایی جو رودون که به صورت قرضی به رن پیوست، به دنبال جذب یک مدافع میانی است. جدایی تانگانگا و انتقال وی به میلان سبب شده تا کونته نیز اصرار به جذب میلنکوویچ کند.
با این حال، باید دید میلنکوویچ در تابستان امسال به کجا می‌رود. گفته می‌شود که احتمال انتقال به لیگ برتر بسیار زیاد است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала