Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ کاپیتان با شیرهای لندن تمدید کرد+ عکس/ویدیو

© REUTERS / ALASTAIR GRANTSoccer Football - FA Cup Semi Final - Manchester United v Chelsea - Wembley Stadium, London, Britain - July 19, 2020 Chelsea's Ruben Loftus-Cheek with Kurt Zouma and Cesar Azpilicueta after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Soccer Football - FA Cup Semi Final - Manchester United v Chelsea - Wembley Stadium, London, Britain - July 19, 2020 Chelsea's Ruben Loftus-Cheek with Kurt Zouma and Cesar Azpilicueta after the match, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2022
عضو شوید
سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان چلسی رسما قرارداد جدیدی را برای دو سال آینده به امضا رساند.
به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه فوتبال چلسی رسما از تمدید قرارداد آزپیلیکوئتا برای دو فصل دیگر خبر داد.
چلسی آورده است: "کاپیتان ما از زمان پیوستن از مارسی در آگست 2012، ثابت کرده که یکی از فداکارترین، قابل اعتمادترین و موفق‌ترین بازیکنان باشگاه است و در بیش از 200 بازی کاپیتان این تیم بوده و اکنون آینده‌اش را تا 2024 به چلسی متعهد کرده است."

در همین حال تاد بوهلی رییس هیئت مدیره باشگاه در مورد توافق جدید با سزار گفت: "ما بسیار خوشحالیم که سزار حداقل دو سال دیگر در چلسی می‌ماند. ما از این‌که کاپیتان‌مان تعهد و رهبری مثال زدنی خود را دوباره نشان می‌دهد هیجان زده هستیم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن با هم وجود دارد."

از سویی هم سزار آزپیلیکوئتا پس از تمدید اعلام داشت: "واقعا خوشحالم که اقامتم را در چلسی، خانه‌ام تمدید می‌کنم. تقریباً 10 سال از اولین ورودم و پیوستن من به باشگاه می‌گذرد، بنابراین من واقعاً عشق را احساس می‌کنم و برای پروژه جدیدی که در دستان خود داریم واقعاً هیجان زده هستم. می‌خواهم از آقای تاد و بهداد تشکر کنم که به من این فرصت را دادند تا سفرم را در این باشگاه شگفت‌انگیز ادامه دهم و من واقعاً مشتاقانه منتظر ادامه ماجراجویی خود هستم. من واقعاً یک کاپیتان پرافتخار هستم و امیدوارم بتوانیم خاطرات خوب زیادی را با هم به اشتراک بگذاریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала