Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آینتراخت به دنبال انتقام از رئال در فینال "سوپر جام اروپا"+ عکس

© AFP 2023 / JOHN MACDOUGALL (ARCHIVFOTO)Fußballer von FC Union Berlin nach dem Heimspiel auf der Alten Försterei (Archivbild)
Fußballer von FC Union Berlin nach dem Heimspiel auf der Alten Försterei (Archivbild) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2022
عضو شوید
فینال سوپر جام اروپا، برای آینتراخت فرانکفورت، یک فرصت بزرگ است تا انتقام بدترین شکست خود را در مقابل رئال مادرید بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، در 18 می 1960، رئال مادرید اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 7-3 در فینال جام اروپا در هامپدن پارک شکست داد و این تیم را تحقیر کرد.
این تیم که قرار است در فینال رقابت‌ سوپر کاپ اروپا، چهارشنبه شب هفته آینده به مصاف رئال مادرید برود، پس از 62 سال این فرصت را به دست آورده تا انتقام خودش را از قهرمان اروپا بگیرد.
رئال و آینتراخت بعد از آن هرگز در بازی‌های رسمی مقابل هم قرار نگرفتند. البته دو تیم در آگست 2008 بازی دوستانه‌ای داشتند که با تساوی 1-1 به اتمام رسید.
قطعا آینتراخت در روز چهارشنبه انگیزه بالایی دارد تا انتقام آن شکست را از رئال مادرید بگیرد و دومین جام اروپایی خود را کسب کند.
از اولیور گلاسنر سرمربی اینتراخت در مصاحبه با UEFA.com پرسیده شد که آیا باخت 7-3 آنها در سال 1960 انگیزه بیشتری به باشگاه یا بازیکنانش می‌دهد تا انتقام بگیرند؟
گلاسنر به وبسایت رسمی یوفا در این مورد گفت: "تاریخ زیادی پشت این اتفاق در آینتراخت فرانکفورت نهفته است. این یک انگیزه برای بازیکنان و هوادارانی است که در آن زمان در استادیوم حضور داشتند. من فکر می کنم، این بیشتر یک مسابقه مجدد برای آن‌ها است. اما، برای ما، داشتن شانس برای بردن دومین جام اروپایی یک انگیزه است."
گلاسنر مطمئن است که تیمش شانس برای پیروز شدن در فینال سوپر جام دارد، اگرچه او اعتراف کرد که اینتراخت در برابر بهترین باشگاه جهان قرار خواهد گرفت، تیمی که در فینال ها متخصص است.
او افزود: همه ما مشتاقانه منتظر رویارویی با رئال مادرید هستیم. من آن بازی را به‌عنوان تقابل با کارلو آنچلوتی نمی‌دانم، بلکه با رئال مادرید، یکی از بزرگ‌ترین و برجسته‌ترین باشگاه‌های تاریخ فوتبال، که در چند سال گذشته پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده‌اند، می‌بینم. ما می‌خواهیم خود را آماده کنیم تا شانس پیروزی در این مسابقه را داشته باشیم."
آینتراخت امشب ساعت 11:30 در اولین بازی فصل خود در بوندسلیگا به مصاف بایرن مونیخ می‌رود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала