Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: "رئال نسبت به فرانکفورت مشکل دارد"

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.08.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید قبل از بازی سوپرجام اروپا می‌گوید که تیم‌اش نسبت به آینتراخت دچار معایبی است.
به گزارش اسپوتنیک؛ قرار است تیم‌های رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت هفته آینده دیدار سوپرجام اروپا را برگزار نمایند.
قبل از این بازی اما کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید مدعی‌ست که تیم‌اش در مقایسه با فرانکفورت دارای معایبی است زیرا تیم آلمانی از نظر آمادگی بدنی بهتر است، اما وی اضافه کرد که رئال برای کسب جام دیگر مبارزه خواهد کرد.

آنچلوتی به یوفا گفت: "ما چند نقطه ضعف بیشتری نسبت به آینتراخت داریم که فصل‌اش را زودتر شروع می‌کند، اما ما برای برد بازی خواهیم کرد. ما به جلو نگاه می‌کنیم نه به عقب. پیروزی‌های سال گذشته باور ما را تقویت می‌کند ولی باید روی مسابقات آینده تمرکز کنیم."

کارلتو افزود: "در طول این فصل، شش عنوان در نزدیکی است و ما می‌خواهیم برای همه آنها بجنگیم."

پیروزی فرانکفورت در لیگ اروپا در فصل گذشته شامل پیروزی برابر بارسلونا در نیوکمپ بود و آنچلوتی انتظار دارد که آنها نیز به سبک مشابهی بازی کنند.

او افزود: "سال گذشته، اینتراخت به دستاوردهای ویژه‌ای دست یافت، زیرا آنها در میان مدعیان قرار نداشتند. آنها بازی‌های فوق‌العاده‌ای انجام دادند و در نیوکمپ مقابل بارسلونا با بازی در سبک ضدحمله، با توجه زیادی به دفاع و انتقال‌های سریع، پیروز شدند."

با این حال، رئال مادرید به خودی خود تاثیرگذار بود و در مسیر قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان، چندین بازگشت چشمگیر داشت.

آنچلوتی گفت: "این یک خاطره بسیار تازه است و همچنین شیمی بسیار خاصی با هواداران و ورزشگاه وجود داشت. تمام بازگشت‌هایی که انجام دادیم به لطف تقویتی که از سکوها به دست آمد، در استادیوم ما به دست آمد. همیشه باور داشته باشید، هرگز تسلیم نشوید. به هر حال، ما مقابل تیم‌های بسیار قدرتمندی بازی کردیم. این اجتناب ناپذیر بود که آسیب ببینیم. ما آماده‌ایم. تیم در حال حاضر در فُرم عالی به نظر می‌رسد. شادی و رضایتی که بعد از چنین بردهایی [در فینال لیگ قهرمانان] بدست می‌آورید، باعث می‌شود احساس کنید هیچ کس نباید جای شما را بگیرد. و این یک انگیزه قوی برای ادامه پیروزی است."

این در حالی‌ست که در تابستان امسال رئال مادرید آنتونی رودیگر و اورلین چوآمنی را اضافه کرده و اگرچه آنچلوتی خاطرنشان کرد که چندین نفر از اعضای کلیدی نیز جدا شده‌اند: "من معتقدم که ما دو بازیکن داریم که در نقش خود جزو بهترین‌های جهان هستند. اول از همه، کیفیت آنها توانایی فیزیکی و فنی تیم را افزایش می‌دهد. سپس [نیاز به] انطباق با گروه و انطباق گروه با آنها کمی وجود دارد. ما نباید فراموش کنیم که سه نفری که رفتند، مارسلو، ایسکو و بیل، در سال‌های اخیر برای این باشگاه تاریخ ساز شده‌اند، بنابراین کل رئال مادرید از این بازیکنان سپاسگزار است. ما امیدواریم که تازه واردان بتوانند مسیرهای کسانی را که ترک کرده‌اند تکرار کنند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала