Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش تند "کولیبالی" به اظهارات رئیس ناپولی علیه بازیکنان آفریقایی

© AFP 2023 / Marco BertorelloKalidou Koulibaly
Kalidou Koulibaly - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2022
عضو شوید
کالیدو کولیبالی از اورلیو دی لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی به دلیل بی‌احترامی به بازیکنان آفریقایی شدیداً انتقاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اورلیو دی لورنتیس رئیس ناپولی امروز گفت که این باشگاه دیگر بازیکنی از آفریقا نمی‌خرد زیرا آن‌ها دائماً به تیم‌های ملی خود می‌روند و این مسئله برای باشگاه جنجال‌آفرین شده‌است.
دی لورنتیس همچنان تأکید کرد که اگر بازیکن آفریقایی بخرد، شرط خواهد گذاشت که دیگر آن بازیکن برای تیم ملی فوتبال کشورش به میدان نرود.
این اظهارات رئیس ناپولی، مورد انتقاد شدید بازیکنان آفریقایی قرار گرفته و بسیار از بازیکنان این موضوع بی‌احترامی به خود شان عنوان کرده‌اند.
در این میان واکنش کالیدو کولیبالی، ستاره سابق ناپولی که به تازگی به چلسی پیوسته است، بسیار تند بوده است.
کالیدو در این مورد گفت:" اگر او چنین چیز گفته، به خودش بستگی دارد. اما برای من مهم است که همیشه به همه احترام بگذارم. زمانی که در ناپولی بازی می‌کردم، برای سنگال هم بازی می‌کردم. من زمانی که در ناپولی بازی می کردم، جام ملت‌های آفریقا را بردم. زمانی که به جام ملت‌های آفریقا رفتم، واقعاً لحظه سختی برای آن‌ها(ناپولی) بود، اما من آن جام را بردیم و امروز واقعا خوشحالم."
کولیبالی در ادامه افزود:" ما فقط خواهان احترام برای تیم‌های ملی آفریقا هستیم. ما مانند تیم های ملی اروپایی به احترام آن‌ها نیاز داریم. به عنوان کاپیتان سنگال، فکر می‌کنم راه خوبی برای صحبت درباره تیم ملی نیست، اما به آن‌چه او فکر می کند، احترام می گذارم. اگر او فکر می‌کند که تیم می‌تواند بدون بازیکنان آفریقایی بازی کند، به او بستگی دارد."
ستاره سنگالی حرف‌های رئیس باشگاه ناپولی فردی عنوان کرد و گفت:" فکر می‌کنم همه مثل او در باشگاه فکر نمی‌کنند. من همه را در آن‌جا می‌شناسم. من هواداران را می‌شناسم و آن‌ها اینگونه فکر نمی‌کنند. من افرادی را می‌شناسم که عضوی از این انجمن و تیم هستند که ایده‌ای مشابه به او ندارند. این ایده جامعه یا شهر نیست زیرا شهر برای همه بسیار محترم است. من فکر می‌کنم این کلمات همان چیزی است که او فکر می‌کند و نه آن چیزی که شهر یا جامعه فکر می‌کند."
این در حالی‌ست که کولیبالی پس از هشت سال موفقیت آمیز و کسب عنوان قهرمانی کوپا ایتالیا در فصل 2019-20 و سوپرجام ایتالیا در سال 2014، به عنوان یک قهرمان در ناپل شناخته می‌شود و همه دوستش دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала