روسیه: بازگشت به وضعیت قبل از 24 فبروری در روابط با آمریکا و اروپا وجود نخواهد داشت

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه: بازگشت به وضعیت قبل از 24 فبروری در روابط با آمریکا و اروپا وجود نخواهد داشت
 روسیه: بازگشت به وضعیت قبل از 24 فبروری در روابط با آمریکا و اروپا وجود نخواهد داشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2022
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه هیچ بازگشتی به وضعیت قبل از 24 فبروری در روابط با آمریکا و اروپا وجود نخواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، الکسی دروبینین، مدیر برنامه ریزی سیاست خارجی روسیه گفت: دوران همکاری با غرب به پایان رسیده است، زمان آن رسیده است که از توهمات خلاص شویم و درک کنیم که هیچ بازگشتی به وضعیت قبل از 24 فبروری در روابط با اروپا و ایالات متحده وجود نخواهد داشت.
این دیپلمات در مقاله خود با عنوان "درس‌های تاریخ" خاطرنشان کرد: صرف‌نظر از مدت و نتیجه نیو ورد اوردر(NWO)، می‌توان گفت که دوران سی ساله همکاری‌های سازنده، هرچند مشکل‌ساز، با غرب به طور غیرقابل برگشتی به پایان رسیده است. تصویر آینده: تاملاتی در مورد سیاست خارجی روسیه."
اعتراف آمریکا به ایجاد ارتش سایبری برای حمله به روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2022
اعتراف آمریکا به ایجاد "ارتش سایبری" برای حمله به روسیه
به عقیده وی، فدراسیون روسیه اکنون فرصتی دارد تا سرانجام از توهمات خلاص شود و از چارچوب الگوی "تصرف دوستانه" فراتر رود که بارها و بارها توسط همکاران غربی پس از سال 1992 بازتولید شده است.
دروبینین گفت: واضح است که هیچ بازگشتی به وضعیت قبل از 24 فبروری در روابط با کشورهای آمریکای شمالی و اروپا وجود نخواهد داشت.
وی تاکید کرد: روسیه وارد مرحله حاد رویارویی با اتحاد متجاوز کشورهای غیردوست به رهبری آمریکا شده است و هدف دشمن تحمیل شکست استراتژیک به کشور ما و حذف آن به عنوان یک رقیب ژئوپلیتیکی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала