Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خط و نشان ناپولی: "ستاره‌های آفریقایی نمی‌خریم"

© Sputnik / Джузеппе Маффиа /  مراجعه به بانک تصاویر ناپولی
ناپولی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2022
عضو شوید
رییس باشگاه ناپولی قصد ندرد ستاره‌های آفریقایی را جذب نماید مگر این‌که آنها موافقت کنند که در جام ملت‌های آفریقا بازی نکنند.
به گزارش اسپوتنیک؛ آئورلیو دی لورنتیس رییس باشگاه ناپولی به طور قابل توجهی اعلام کرد که بازیکنان آفریقایی را برای این باشگاه جذب نخواهد کرد، مگر این‌که آنها توافق نمایند که در جام ملت‌های آفریقا بازی نکنند.
این مرد 73 ساله می‌گوید که بازیکنان آفریقایی ناپولی را "دوست دارند"، اما ناراحت است که باید برای مدتی که دور هستند به آنها پول زیادی پرداخت کند.

لورنتس در جریان یک رویداد پخش شده گفت: "من به آنها گفتم بچه‌ها، دیگر درباره آفریقایی‌ها با من صحبت نکنید! من آنها را دوست دارم، اما در صورتی امضا می‌شوند که تأیید کنند در جام ملت‌های آفریقا بازی نمی‌کنند، یا در غیر این صورت بین آن تورنمنت، مسابقات مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی، این بازیکنان هرگز در دسترس نیستند! ما احمقی‌هایی هستیم که حقوق می‌دهیم تا آنها را به سراسر جهان بفرستیم تا برای دیگران بازی کنند."

فصل گذشته ناپولی کالیدو کولیبالی را بهAFCON از دست داد و مدافع میانی تمام راه را با سنگال رفت و قهرمان مسابقات شد. این بازیکن 31 ساله اکنون با چلسی قرارداد بسته است.
آندره فرانک زامبو آنگویسا بازیکن سابق فولام در حالی‌که به صورت قرضی در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا حضور داشت، نماینده کامرون در این مسابقات بود.
از قضا، ناپولی در ماه می، مشخصاً قبل از این‌که دی لورنتیس موضع خود را تعیین کند، قرضی او را به یک خرید دائمی تبدیل کرد.
مُهاجم ستاره سری آ ویکتور اوسیمن است اما اوایل امسال برای نیجریه در AFCON بازی نکرد.
ناپولی اعلام کرد که یک حمله کووید باعث می‌شود این مهاجم پرکار از نمایندگی سوپرایگلز باز بماند، اما کناره‌گیری او از انتخاب و زمان‌بندی آن باعث ایجاد نگرانی در نیجریه شد.
اوسیمن فصل گذشته در 32 بازی 18 بار گلزنی کرد.
گفتنی‌ست که بازی‌های جام ملت‌های آفریقا فقط هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و حدود یک ماه در جنوری اجرا می‌شود. مسابقات 2021 امسال برگزار نشد زیرا کووید مانع از وقوع آن در سال قبل شد، بنابراین تورنمنت‌های پشت سر هم با نسخه 2023 در جنوری آینده برگزار می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала