Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت "نائومی" به میادین با پیروزی

© AP Photo / Christophe Enaنائومی اوساکا ستاره جاپانی تنیس Japan's Naomi Osaka returns the ball to Romania's Patricia Maria Tig during their first round match of the French open tennis tournament at the Roland Garros stadium Sunday, May 30, 2021 in Paris.
نائومی اوساکا ستاره جاپانی تنیس Japan's Naomi Osaka returns the ball to Romania's Patricia Maria Tig during their first round match of the French open tennis tournament at the Roland Garros stadium Sunday, May 30, 2021 in Paris.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2022
عضو شوید
نائومی اوزاکا پس از سه ماه به میادین بازگشت و در نخستین مسابقه به پیروزی راحت برابر چین‌ونگ جانگ در مسابقات سن خوزه دست یافت.
به گزارش اسپوتنیک، نائومی اوزاکا، تنیسور مطرح جاپانی، پس از رقابت‌های آزاد فرانسه، به دلیل مصدومیت از ناحیه آشیل به مدت سه ماه از میادین به دور بوده و رقابت‌های ویمبلدون را نیز از دست داد.
این تنیسور که حالا به صورت کامل بهبود یافته است، در نخستین مسابقه پس از مصدومیت به پیروزی راحت برابر چین‌ونگ جانگ در مسابقات سن خوزه دست یافت و راهی دور بعد این رقابت‌ها شد.
اوزاکای 24 ساله ست اول را با نتیجه 6 بر 4 برد و در ست دوم 6 بر 3مغلوب حریف 19 ساله چینی شد، اما در ست سوم کار را یکسره کرد و با برتری 6-1 به پیروزی دست یافت. نائومی با وایلد کارت در این مسابقات حضور یافته و تلاش دارد تا خودش را برای رقابت‌های آزاد آمریکا آماده سازد و بار دیگر به رده نخست برترین تنیسوران زن دست یابد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала