بازرسی کشتی عامل غلات RIZONİ آغاز شده است+ویدیو

© Sputnik / Turkish Defense Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر کشتی عامل غلات RIZONİ
 کشتی عامل غلات RIZONİ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2022
عضو شوید
بازرسی اولین کشتی باری خشک با غلات از اوکراین در ترکیه آغاز شد.
به گزارش اسپوتنیک، در نزدیکی استانبول، در بسفر، بازرسی از اولین کشتی باری خشک با غلات از اوکراین آغاز می شود. و گجفته می شود که بررسی حدود دو ساعت طول خواهد کشید.
این بازرسی توسط نمایندگان مرکز هماهنگی مشترک استانبول (JCC) انجام خواهد شد. در نزدیکی کشتی باری یک قایق گارد ساحلی ترکیه قرار دارد.
نمایندگان ترکیه، اوکراین، روسیه و سازمان ملل متحد که اعضای RCC هستند، اسناد خدمه، اسناد محموله حمل شده را در طول بازرسی بررسی می کنند و همچنین کشتی بار خشک را بازرسی می کنند. سپس پروتکل نهایی امضا خواهد شد. این روش ممکن است چندین ساعت طول بکشد. پس از آن کشتی به لبنان می رود.
گفتنی است که، کشتی باری Razoni تحت پرچم سیرالئون، با بارگیری تقریباً 27 هزار تن ذرت، در تاریخ 1 آگست بندر اودسا را ​​ترک کرد. او شب قبل به لنگرگاه نزدیک منطقه ساریر رسید.
پیش از این در 22 جولای، روسیه، اوکراین، ترکیه و سازمان ملل در استانبول برای کمک به صادرات غلات از خاک اوکراین توافق کردند.
به گفته ورا سونگوه، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد، دبیر اجرایی کمیسیون اقتصادی آفریقا، در صورت اجرای "توافق محصول"، بازارهای جهانی 23 میلیون تن غلات اوکراینی دریافت خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала