Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال پیوستن سه مدافع به چلسی در روزهای آینده

© AFP 2023 / Daniel Leal-OlivasCheslea supporters wave flags in the crowd ahead of the English FA Community Shield football match between Arsenal and Chelsea at Wembley Stadium
Cheslea supporters wave flags in the crowd ahead of the English FA Community Shield football match between Arsenal and Chelsea at Wembley Stadium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.08.2022
عضو شوید
ممکن است در چند روز آینده چلسی سه مدافع به خدمت بگیرد و ستاره‌هایی چون مارک کوکوریا، دانزل دامفریس و یوشکو گواردیول به این تیم بپیوندند.
به گزارش اسپوتنیک، جدایی آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر باعث شد تا چلسی در خط دفاعی با بازیکن کمبود مواجه شود. از سویی هم آینده سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو نیز نامشخصی و این دو بازیکن نیز به دنبال جدایی اند.
توماس توخل در حال حاضر در تلاش است تا گزینه های دفاعی تیمش را تقویت کند. تیم لندنی ماه گذشته 33 میلیون پوند برای جذب کالیدو کولیبالی از ناپولی هزینه کرد و در روزهای آینده سه مدافع دیگر نیز به خدمت خواهد گرفت.
سران آبی‌ها به احتمال زیاد قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در 1 سپتامبر، ستاره‌های جدیدی برای تقویت خط دفاع به خدمت خواهند گرفت و سه گزینه به صورت جدی به این باشگاه پیوند خورده اند.
مارک کوکوریا
به گفته فابریزیو رومانو، چلسی در حال حاضر برای جذب مارک کوکوریا، مدافع برایتون به شدت کار می‌کند و به توافق نهایی نزدیک شده است. آبی ها قبلاً با شرایط شخصی این بازیکن به توافق رسیده اند و اکنون در حال مذاکره با باشگاه برای نهایی کردن انتقال اند.
کوکوریا در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین مدافعان اروپاست. او ماه گذشته نیز به منچسترسیتی مرتبط بود اما قهرمان لیگ انگلیس نتوانست برای انتقال با برایتون به توافق برسد.
ملی پوش اسپانیایی فصل گذشته در لیگ برتر اولین فصل خود را تجربه کرد. او فصل گذشته 35 بازی در لیگ انجام داد و یک گل، یک پاس گل و 8 کلین شیت به ثبت رساند. کوکوریا در پایان فصل گذشته به عنوان "بازیکن فصل" برایتون آلبیون انتخاب شد.
یوشکو گواردیول
نام گواردیول از لایپزیگ در حال حاضر در میان مدافعان آینده دار اروپا قرار دارد.
ملی پوش کرواسی در فصل 2021-2022، 29 بازی در بوندسلیگا برای بولز انجام داد و دو گل و دو پاس گل به ثبت رساند. او با مهارت های پاس و دریبل خود و همچنین توانایی‌اش در خواندن بازی توجه‌ها را به خود جلب کرد.
طبق گزارش WhoScored، گواردیول در فصل گذشته لیگ به طور میانگین 1.6 تکل، 1.3 دریبل و 70.6 پاس به ازای هر 90 امتیاز داشت. او همچنین همه کاره است و به راحتی در پست دفاع چپ یا در قلب دفاع بازی می‌کند.
طبق گزارش ایونینگ استاندارد، باشگاه آلمانی اخیراً پیشنهادی را که شامل تیمو ورنر و پول می‌باشد، رد کرده‌است. تیم لندنی اما در حال تلاش برای جذب این مدافع 20 ساله به صورت قرضی است.
دانزل دامفریس
دانزل دامفریس از اینترمیلان نیز دیگر مدافعی است که در هفته های اخیر به یکی از اهداف چلسی تبدیل شده است.
دامفریس در فصل گذشته پس از انتقالش از PSV، اولین فصلش را در سری‌آ تجربه کرد. او 33 بازی لیگ برای نراتزوری انجام داد و 5 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل دیگر به هم‌تیمی‌هایش ساخت. این ملی پوش هالندی همچنین به باشگاه مستقر در میلان کمک کرد تا در فصل 2021-2022 کوپا ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا را کسب کند.
به گفته فابریزیو رومانو، مدافع اینتر یکی از اهداف کلیدی تیم لندنی در این پنجره نقل‌وانتقالات است. باشگاه ایتالیایی برای فروش این بازیکن خواهان مبلغی نزدیک به 45 میلیون پوند است. حالا باید دید آیا توخل حاضر است این مقدار پول را برای آوردن دامفریس به استمفورد بریج خرج کند یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала