Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی: جدایی از بایرن ناراحت کننده و دشوار بود

© REUTERS / POOL Bayer Leverkusen vs. Bayern München, 04.07.2020
 Bayer Leverkusen vs. Bayern München, 04.07.2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2022
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی امروز با باشگاه بایرن مونیخ خداحافظی کرد و در صحبت با خبرنگاران، جدایی خودش را ناراحت کننده و دشوار توصیف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی که چندی قبل پس از هشت سال حضور در بایرن مونیخ، از این تیم جدا شد و به بارسلونا پیوست، از سه روز رخصتی که برایش داده شده است، استفاده کرده و به آلمان سفر کرد.
وی در این سفر با تمامی مدیران، بازیکنان و کارکنان باشگاه خداحافظی و از زحمات آن در طول 8 سال سپاسگذاری کرد. ستاره لهستانی هنگام خروج از باشگاه بایرن مونیخ، با خبرنگاران نیز صحبت کرد و جدایی خودش را ناراحت کننده خواند.
او در این مورد به اسکای اسپورت گفت:" من غمگین و ناراحت بودم. من همیشه به خاطر چیزهایی که در اینجا بردم و تجربه کردم سپاس‌گزار خواهم بود. من از همه برای کارهایی که برای من انجام دادند تشکر کردم و به آنها هدایایی دادم. وداع از این تیم احساسی و سخت بود. چند هفته گذشته برای همه سخت بود، اما هرگز آنچه را که در اینجا داشتم را فراموش نمی کنم و از هواداران برای حمایت شان تشکر می‌کنم. حالا من می‌توانم با وجدان راحت این‌جا را ترک کنم."
لوا که یک سال از قراردادش با بایرن مونیخ باقی مانده بود، چند روز قبل با مبلغ 45 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون یورو متغیرات، آلیانز آرنا را به مقصد نیوکمپ ترک کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала