Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فینالیسیما میان زنان انگلیس و برازیل برگزار می‌شود

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر Регби-7. Этап чемпионата Европы. Женщины England women's national football team
Регби-7. Этап чемпионата Европы. Женщины    England women's national football team - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2022
عضو شوید
پس از قهرمانی زنان انگلیس در یورو و قهرمانی زنان برزیل در کوپا آمه ریکا، "فینالیسیما" بین‌ آن‌ها برگزار خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال زنان انگلیس پس از پیروزی مقابل آلمان در یورو 2022، حالا در فینالیسیمای زنان به مصاف برازیل قهرمان کوپا آمریکا خواهد رفت.
شیرها در فینال یکشنبه با نتیجه دو بر یک پس از وقت اضافه، پیروز شدند و کلویی کلی توانست گل پیروزی و قهرمانی آن‌ها را بزند.
در همین حال، برازیل برای هشتمین بار کوپا آمه ریکا فمنینا را با گلزنی دبینها از روی نقطه پنالتی در نیمه اول، برد، گلی که باعث پیروزی یک بر صفر آن‌ها بر شیلی شد.
برای نخستین‌بار در تاریخ، قهرمانان زنان اروپا و آمریکای‌جنوبی، اکنون در یک رویداد نمایشی به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه قرار است در اروپا برگزار شود، اما ارگان‌های یوفا و CONMEBOL هنوز تاریخ یا محل برگزاری را اعلام نکرده‌اند.
فینالیسیما به رقابتی میان برندگان قهرمانی اروپا با دارندگان کوپا آمریکا است. در تلاش برای تقویت رابطه بهتر بین یوفا و کومبول (فدراسیون آمریکای جنبوبی) است.
این قالب در سال 2022 با بازی آرجنتین مقابل ایتالیا در ومبلی در اولین دوره مردان پس از تغییر نام تجاری، اصلاح شد که آرژانتین با گل‌های لائوتارو مارتینز، آن خل دی ماریا و پائولو دیبالا به پیروزی سه بر صفر دست یافت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала