Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فورمول 1؛ تمدید شراکت "هوندا" و ردبول تا 2025

© AP Photo / Toru Hanaiمکس ورستپن The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan
مکس ورستپن   The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2022
عضو شوید
ردبول و هوندا دو کمپنی بزرگ در ورزش موتر رانی،همکاری فنی خود را تا سال 2025 تمدید کردند.
به گزارش اسپوتنیک، شرکت ردبول اتریش، از سال 2019 به اینطرف با شرکت جاپانی هوندا پیرامون انتقال روند تولید مستقل موترهای تیزرفتار برای مسابقات فورمول یک، آموزش راننده‌های جوان، بازاریابی و موضوعات خارج از فرمول یک همکاری دارد و این شراکت فنی تا 2025 تمدید شده است.
برند هوندا در پایان سال گذشته از فرمول 1 خارج شد، اما به تامین نیازهای ردبول تا سال 2025 از طریق یک شرکت تابعه به نام شرکت هوندا ریسینگ (HRC) ادامه داد.
ردبول قبلاً قراردادی با HRC برای ادامه دریافت پشتیبانی تا پایان سال 2023 بسته بود و این قرارداد اکنون برای دو سال دیگر تمدید شده است.
در سال 2025، تغییراتی در قوانین فورمول 1 وضع خواهد شد و ممکن شراکت ردبول با هوندا نیز پایان یابد.
هوندا در حالی همکاری خود را با ردبول تمدید کرده که خود این کمپنی به دلیل موفقیت در ساخت موترهای برقی، از فورمول یک خارج شده‌ و تمام ترکز خود را روی همین موضوع معطوف ساخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала