Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره بایرن: در آمد حاصل از جام جهانی را صرف امور خیریه می‌کنم

© REUTERS / Paul HannaReal Madrid - Bayern Münich - Joshua Kimmich
Real Madrid - Bayern Münich - Joshua Kimmich - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2022
عضو شوید
آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن مونیخ با انتشار توییتی مدعی شد که کل درآمد خود از جام جهانی را به امور خیریه اهدا خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن مونیخ از والدینی لیبریایی در اردوگاه پناهندگان در غنا به دنیا آمد. خانواده او در سال 2005 به کانادا مهاجرت کردند و در آنجا در ادمونتون ساکن شدند.
این بازیکن تصمیم گرفت تا برای تیم ملی کانادا به میدان برود و او اولین بازی خود را برای این کشور در سن 16 سالگی در 14 جون 2017 مقابل کوراسائو انجام داد. او 32 بار برای تیم ملی کشورش در سطح بزرگسالان بازی کرده است و انتظار می رود که نماینده آن‌ها در جام جهانی فوتبال در قطر باشد.
این بازیکن به دلیل این که روزهای سختی را هنگام جنگ لیبریا تجربه کرده، همواره تلاش می‌کند تا به کسانی که در شرایط مشابه قرار دارند، کمک کند و در تازه‌ترین مورد گفته است که درآمد حاصل از جام جهانی را صرف امور خیریه خواهد کرد.
دافع چپ بایرن مونیخ در توییتی نوشت:" کانادا از من و خانواده‌ام استقبال کرد و به ما فرصتی برای زندگی بهتر داد. زندگی در این جا به من این امکان را داد تا رویاهایم را زندگی کنم. بازی برای کانادا افتخار بزرگی است و می‌خواهم جبران کنم، بنابراین تصمیم گرفتم در آمد حاصل از جام جهانی را به امورات خیریه اهدأ کنم."
کانادا در صدر جدول دور سوم مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه کونکاکوف قرار گرفت و بدین ترتیب برای اولین بار از سال 1986 به جام جهانی راه یافت و دیویس نقش مهمی در ترکیب این تیم داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала