Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد تند "رومینگه" ازخرید مانه و دی‌لیخت

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر سادیو مانه
سادیو مانه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2022
عضو شوید
مدیرعامل سابق باشگاه بایرن‌مونیخ به انتقاد از عملکرد مدیران فعلی پرداخت و خریدهای آن‌ها را در پنجره نقل و انتقالاتی بیهوده خواند.
به گزارش اسپوتنیک، کارل هاینز رومینگه، رییس سابق باشگاه بایرن مونیخ به این باور است که هیچ‌یک از خریدهای این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در سطح بالایی نیست و درباره آن‌ها اغراق شده است.
بایرن مونیخ معمولاً از جمله تیم‌هایی محسوب می‌شود که عادت به خرج‌های سنگین در پنجره‌های نقل و انتقالاتی ندارد و هزینه‌های بسیار کمتری را نسبت به تیم‌هایی چون بارسلونا، رئال مادرید و پی‌اس‌جی پرداخت می‌کند.
با این حال در سال جاری بایرن دست به خریدهای سنگین زد تا رویه خود در نقل و انتقالات را تغییر دهد. رومینگه اعتقاد دارد که این خریدها اصلاً قابل توجه نبوده است و مدیران بایرن مونیخ بی دلیل هزینه‌های سنگینی برای این دو بازیکن پرداخت کرده‌اند.
این مقام ارشد و اسبق بایرن مونیخ دراین باره گفت:
"با تمام احترامی که برای سادیو مانه و ماتیاس دلیخت قائل هستم، اما هر دوی آن‌ها برای من بازیکنانی در سطح جهانی نیستند. البته مانه در بوندسلیگا خوب عمل خواهد کرد و گل‌های زیادی را به ثمر می‌رساند، اما در 30 سالگی خرید او منطقی نیست."
رومنیگه در ادامه گفت:
"بایرن حتی نیازی به خرید دلیخت نیز نداشت. سوله در بوندسلیگا بازی کرده و شرایط بسیار خوبی دارد. در مورد دلیخت شک دارم، چراکه او تنها 22 سال دارد و در یوونتوس نیز تنها زمان مهمی از فوتبالش را از دست داد. مدیران باید به سوله احترام می‌گذاشتند و تلاش می‌کردند او در مونیخ بماند."
بایرن‌مونیخ در پنجره فعلی برای سادیو مانه مبلغ 32 میلیون یورو به لیورپول پرداخت کرد و طبق گزارشات، او قرار است سالانه حدود 15 میلیون یورو دستمزد بگیرد که او را به یکی از پردرآمدترین‌ها در آلیانز آرنا تبدیل می‌کند.
در همین حال، دلیخت با مبلغ اولیه 67 میلیون یورو از یوونتوس به قهرمان بوندسلیگا پیوست و در صورت تحقق برخی موارد و بندهای مربوطه در قرارداد، ارزش این قرارداد 10 میلیون یورو بیشتر خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала