واتساپ ویژگی جدید خود را افشا کرد

© Photo / Sam Azgorرسانه: آمریکا در جستجوی راه هایی برای رمزگشایی پیام های واتس اپ است
رسانه: آمریکا در جستجوی راه هایی برای رمزگشایی پیام های واتس اپ است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2022
عضو شوید
منبعد ادمین‌ های گروپ واتساپ می‌توانند پیام‌ های همه اعضا را حذف کنند.
به گزارش اسپوتنیک، پیام رسان محبوب واتس اپ گزینه جدیدی برای مدیران گروپ های مرتبط با حذف پیام ها خواهد داشت. این نوآوری توسط متخصصین پورتال WABetaInfo تهیه شده است.
بر اساس این منبع، توسعه دهندگان واتساپ قابلیت جدیدی را برای گردانندگان چت های عمومی در اوراق بتا پیام رسان اندروید با شماره 2.22.17.12 راه اندازی خواهند کرد. با استفاده از این گزینه، مدیران گروپ قادر خواهند بود پیام‌های اعضای سایر کاربران را در چت حذف کنند.
WhatsApp - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
ویژگی آپدیت جدید واتساپ
هنگامی که پیام ها توسط مدیر حذف شوند، شرکت کنندگان یک اعلان با نام او دریافت می کنند. اینکه چه وقت توسعه دهندگان واتساپ گزینه مربوطه را برای همه کاربران پیام رسان عملی می کنند، مشخص نیست. فعلاً این ویژگی برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است.
پیش از این مشخص شده بود که واتساپ می تواند پیام های صوتی را به وضعیت پروفایل اضافه کند. اشاره شد که در کنار دو نماد از قبل موجود که به شما امکان می دهد وضعیت متن، تصویر یا ویدیو را اضافه کنید، نمادی برای ضبط یک پیام صوتی ظاهر می شود.
پیش از این در واتساپ احتمال حذف پیام در عرض 60 ساعت پس از ارسال گزارش شده بود. پیش از این، این ویژگی تنها به مدت 68 دقیقه در دسترس بود.
در ماه جون، کاربران پیام رسان این گزینه را داشتند که تا 512 شرکت کننده را به مکالمات گروپ اضافه کنند. این به روز رسانی برای اکثر کاربران این پیام رسان در پلتفرم های اندروید، iOS و نسخه دسکتاپ واتساپ در دسترس قرار گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала