Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز سری‌آ در غیاب ستاره‌ها؛ دومین هافبک یووه مصدوم شد

© REUTERS / MASSIMO PINCAبرشلونة يسحق يوفنتوس بعد "هاتريك غير محتسب" لموراتا
برشلونة يسحق يوفنتوس بعد هاتريك غير محتسب لموراتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2022
عضو شوید
پس از پُل پوگبا، مک‌کنی دومین هافبک یوونتوس است که مصدوم شده و نزدیک به یک ماه از میادین به دور خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه یوونتوس، چندی قبل پُل پوگبا را به صورت آزاد به خدمت گرفت و مکس آلگری سرمربی این تیم امیدوار بود از ستاره فرانسوی در کنار مک‌کنی آمریکایی در خط میانی استفاده کند و به نتایج دل‌خواه خودش دست یابد.
پوگبا اما مصدوم شد و سه ماه قادر به حضور در ترکیب یوونتوس نخواهد بود. امروز از ایتالیا خبر رسید که دومین هافبک مورد علاقه آلگری یعنی مک‌کنی نیز مصدوم شده و این بازیکن نیز سه هفته از میادین به دور خواهد بود.
ستاره آمریکایی و 23 ساله یوونتوس، در تور پیش فصل آمریکا مصدوم شد و در بازی برابر رئال مادرید نیز به همین دلیل غایب بود. ویب سایت رسمی باشگاه یوونتوس، با انتشار بیانیه‌ای مصدومیت مک‌کنی را تایید کرده و زمان بازگشت وی را مرتبط به بهبودی‌اش عنوان کرده‌است.
در بیانیه‌ای این باشگاه آمده است:" وستون مک‌کنی صبح امروز در جی مدیکال [مرکز صحی باشگاه] تحت معاینات قرار گرفت که مشکلات در ناحیه شانه چپ را نشان داد. بازیکن مداوا را آغاز خواهد کرد و به سه هفته نیاز دارد تا بهبود یابد و به میادین برگردد."
یووه در تاریخ 15 آگست، رقابت‌های سری‌آ با بازی مقابل ساسولو آغاز می‌کند و بازی‌های بعدی مقابل سمپدوریا، رم و اسپزیا تا پایان ماه جاری برگزار می‌شود و مک‌کنی در تمامی این بازی‌ها غایب خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала