Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشت سال زندان در انتظار شکیرا؛ دردسرهای آوازخوان معروف پایانی ندارد+ عکس

© AP Photo / Invsion/Frank Micelottaشکیرا خواننده کلمبیا هنگام اجرای اهنگ در 12 مین مراسم اهدای جایزه گرمی در لاس وگاس
شکیرا خواننده کلمبیا هنگام اجرای اهنگ در 12 مین مراسم اهدای جایزه گرمی در لاس وگاس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2022
عضو شوید
دادستان عمومی بارسلونا از قاضی درخواست کرد که شکیرا به اتهام کلاه‌برداری مالیاتی به هشت سال زندان محکوم شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ شکیرا آوازخوان معروف کلمبیایی در حالی که از جرارد پیکه مدافع بارسلونا جدا شده اما مشکلات وی در حال بیشتر شدن است.
در آخرین مورد دادستانی عمومی بارسلون از قاضی درخواست کرده تا وی را به اتهام کلاهبرداری مالیاتی به هشت سال و یک ماه زندان محکوم کند.
تصمیم دادستان پس از آن گرفته شد که شکیرا نتوانست محکمه را راضی نماید و این خواننده مشهور به بی گناهی خود معترف بود.
چند روز پیش، مشخص شد که دادستانی بارسلونا و تیم حقوقی به نمایندگی از شکیرا مذاکرات فشرده‌ای را برای جلوگیری از محاکمه به دلیل تقلب مالیاتی 14.5 میلیون یورویی بین سال‌های 2012 تا 2014 انجام داده‌اند.
شکیرا معتقد است که او قبلاً بدهی خود را پرداخت کرده و در واقع، گفته می‌شود که او 17 میلیون یورو به دلیل سود تحمیل شده توسط مقامات مالیاتی پرداخت کرده است.
بنابراین، پس از چندین تلاش برای اجتناب از محاکمه در بارسلونا، دادستان "کارمن مارتین آراگون" از تخفیف بسیار واجد شرایط ترمیم آسیب استفاده کرد که به این معنی است که مجازات شکیرا می‌تواند کاهش یابد.
دادستان معتقد است که شکیرا در خارج از کشور زندگی نکرده است.
در همین حال، دادستان معتقد است که شکیرا پس از پرداخت نکردن مالیات بر درآمد و ثروت مربوطه در سال‌های 2012، 2013 و 2014، شش جرم کلاهبرداری مالیاتی را مرتکب شده که برای آنها تعقیب قضایی می‌تواند درخواست مجازات بین یک سال تا یک سال و شش ماه زندان کند.
در بحث مارتین آراگون، او توضیح می‌دهد که شریک سابق پیکه از ساختار شرکتی استفاده می‌کرد و از آژانس مالیاتی می‌خواست این باور را داشته باشد که او در آن زمان در بارسلونا در خارج از کشور زندگی می‌کرد.
دادستانی بیان می‌کند که این زوج در خانه‌ای در پایتخت کاتالونیا زندگی می‌کردند و بعداً به منطقه "اسپلوگس د یبرگات" نقل مکان کردند و در آنجا ملکی مجلل خریدند.
بنابراین، آنها معتقدند که اقامت شکیرا در خارج از اسپانیا فقط به دلایل حرفه‌اش بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала