Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فیرمینو سکوت را شکست: "می‌خوام بمانم"+ ویدیو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر روبرتو فیرمینو Футбол. Лига чемпионов. Матч "Ливерпуль" - "Спартак"
روبرتو فیرمینو Футбол. Лига чемпионов. Матч Ливерпуль - Спартак - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2022
عضو شوید
روبرتو فیرمینو مهاجم برزیلی لیورپول با وجود شایعات پیرامون آینده‌اش اعلام داشت که در آنفیلد می‌ماند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که شایعاتی زیادی پیرامون انتقال روبرتو فیرمینو به یوونتوس در بازار تابستانی به گوش می‌رسد اما مهاجم لیورپول مدعی‌ست که قصد جدایی از آنفیلد را ندارد.
این بازیکن سال آخر قراردادش در این تیم را سپری می‌کند و در شش سال گذشته یکی از اعضای اصلی تیم پرسینگ یورگن کلوپ سرمربی سرخ‌ها بوده است.
از زمان ورودش از هوفنهایم با رقم 29 میلیون پوند در تابستان 2015، او به بندرنشین‌ها کمک کرده تا 7 جام را بالای سر ببرند.

طبق گزارش "Liverpool Echo"، فیرمینو در تابستان امسال پیشنهادی به ارزش 19.5 میلیون پوندی از یوونتوس دریافت کرده اما وی اخیراً به این شایعات پایان داده و در گفتگو با TNT Sports Brasil گفت: "من عاشق این تیم، این شهر و هواداران هستم. من اینجا هستم. البته می‌خواهم بمانم."

این بازیکن 30 ساله برای تیمش در پیروزی 3-1 لیورپول مقابل منچسترسیتی در فینال جام خیریه (شب قبل) از ابتدا به میدان رفت.
فیرمینو فصل گذشته تنها 17 بازی برای سرخ‌ها از ابتدا به میدان رفت و آمدن بازیکن اروگوئه‌ای (داروین نونز) ممکن است باعث شود که ستاره برزیلی در فصل آینده در آنفیلد برای کسب جایگاه‌اش دچار مشکل شود.
این مُهاجم سخت کوش تاکنون در 327 بازی در تمامی رقابت‌ها برای سرخ‌ها 98 گل و 74 پاس گل به ثبت رسانده و فصل گذشته در تمامی مسابقات 11 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل داد.
کلوپ در گفتگو با گاردین، فیرمینو را قلب و روح باشگاه لیگ برتری معرفی کرد.

سرمربی آلمانی گفت: "بابی برای ما حیاتی است، قلب و روح این تیم است، نحوه بازی ما در سال‌های گذشته فقط به خاطر بابی امکان پذیر بود. به همین دلیل است که من واقعا خوشحالم که او توانست اکثر اوقات در بازی‌های پیش تمرین کند. در مورد کیفیت بابی شکی نیست. بقیه چیزها را خواهیم دید که امسال چطور پیش خواهد رفت اما او برای ما ضروری است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала