احتمال کمبود گوشت در آمریکا به دلیل کاهش دامداری

© Sputnik / Саид Царнаев /  مراجعه به بانک تصاویر احتمال کمبود گوشت در آمریکا به دلیل کاهش دامداری
احتمال کمبود گوشت در آمریکا به دلیل کاهش دامداری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2022
عضو شوید
ایالات متحده ممکن است به دلیل کاهش تعداد دام با کمبود گوشت گاو مواجه شود.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز روز شنبه اعلام کرد که ایالات متحده ممکن است به دلیل کاهش تعداد مواشی نزد کشاورزان آمریکایی با کمبود گوشت گاو و افزایش قیمت گوشت مواجه شود.
کشاورزان خشکسالی، کمبود کاه "یونجه" و افزایش هزینه های نگهداری دام از جمله خوراک را از دلایل اصلی این کاهش عنوان کردند که به گفته فعالان بازار نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش قیمت داشته است.
علاوه بر این، به گفته کالین وودال، رئیس انجمن ملی دامداری ایالات متحده، اگر قبلا می‌شد که گله‌های حیوانات را به مناطقی با خشکسالی کمتر و در دسترس بودن مراتع و خوراک برد، اکنون این مشکل به یک پدیده گسترده در کشور تبدیل شده است.
وودال در مصاحبه ای با این کانال تلویزیونی گفت: جایی برای رفتن وجود ندارد زیرا همه در یافتن علوفه مورد نیاز برای تغذیه حیوانات با مشکل مواجه هستند.
وی افزود: "ما انتظار داریم که قیمت ها (گوشت) همچنان افزایش یابد، اما همه باید به خاطر داشته باشند که این کشاورزان نیستند که آنها را قیمت می کنند."
به گفته رئیس انجمن ملی دامداری ، هزینه های پرورش و نگهداری حیوانات در ایالات متحده به طور قابل توجهی افزایش یافته است که از جمله می‌توان هزینه سوخت وسایل نقلیه و کود برای کشت خوراک را نامبرد.
وی گفت، بسیاری از دامداران که از همه طرف ضربه خورده‌اند مجبور شده‌اند دام‌های خود را بفروشند که درنتیجه آن تولید گوشت در کوتاه‌مدت کاهش و قیمت‌ها افزایش خواهد یافت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала