Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی به دنبال تغییرات جدی در فصل جدید؛ پسر لاماسیا سیستم بارسا را تغییر می‌دهد؟

© AFP 2023 / KARIM JAAFARژاوی
ژاوی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2022
عضو شوید
نشریه آس مدعی است که ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، سیستم تیمش را تغییر خواهد داد و در فصل جدید از سیستم 3-4-3 استفاده خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در پنجره‌ نقل‌وانتقالات جاری، خریدهای خوبی داشته و توانسته فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن، رافینیا، روبرت لواندوفسکی و ژول کونده را به خدمت بگیرد.
خریدهای بارسا نشان می‌دهد که ژاوی به دنبال تغییرات در سیستم بارسلونا است و نشریه‌ در گزارشی این موضوع را تایید می‌کند. خاوی میگل خبرنگار مطرح این نشریه اسپانیایی مدعی است که ژاوی دوست دارد در این فصل با 3 مدافع بازی کند .
براساس این گزارش، این سرمربی 42 ساله بدنبال حضور تنها ژول کونده، رونالد آرائوخو و آندریاس کریستنسن در خط دفاعی است و کمتر از دست و آلبا در سمت راست و چپ کار خواهد گرفت.
در سیستم 3-4-3 در عین حال که در مرکز زمین یک برتری عددی به وجود خواهد آمد، مثلث خط حمله نیز دست نخورده باقی می‌ماند و فضای بیشتر و بهتری برای باز کردن دروازه حریفان خواهد داشت.
گفته می‌شود که این تغییر به مرور زمان به وجود خواهد آمد و تا زمانی که هماهنگی کامل بین ستاره‌های بارسا به وجود نیاید، بارسا به استفاده از سیستم 4-3-3 استفاده خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала