ارائه یک شکایت از سوی ایلان ماسک در برابر تویتر

© AP Photo / Susan WalshАмериканский предприниматель, изобретатель, инженер и миллиардер Илон Маск
Американский предприниматель, изобретатель, инженер и миллиардер Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.07.2022
عضو شوید
خبرگزاری های امریکایی از ارائه یک شکایت متقابل از سوی بنیانگذار شرکت تسلی در برابر تویتر خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه های گاردین در تاریخ 30 جولای نوشته است، که ایلان ماسک، کارآفرین امریکایی، دعوای متقابلی را در برابر تویتر، که مدیریتش پیش از این به دلیل امتناع از تکمیل معامله برای خرید این شبکه اجتماعی از او شکایت کرده بود، تنظیم کرده است.
Основатель и руководитель Tesla Inc и SpaceX Илон Маск - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
تأیید پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید توییتر
به نوشته این روزنامه، این شکایت 164 صفحه ای در 29 جولای و پس از تعیین یک دادگاه پنج روزه تنظیم شده است که طی آن دادگاه تعیین می کند که آیا بازرگان می تواند از معامله اعلام شده پیشین خودداری کند یا خیر.
کانال تلویزیونی CNBC تصریح می کند، که شاکی از دادگاه دلاور، جایی که ادعاها در آنجا رسیدگی می شود، خواسته است تا جزئیات اسناد ثبت شده را منتشر نکند.
همچنین روز جمعه، ماسک از سوی لوئیجی کریسپو سهامدار تویتر، که مالک 5500 سهام این شبکه اجتماعی است، شکایت کرد. او با اعتراف به نقض تعهدات امانتداری خود در قبال سهامداران تویتر از دادگاه خواست تا میلیاردر را ملزم به بستن معامله کند. شاکی همچنین از دادگاه تقاضای جبران خسارت وارده به سهامداران شرکت را دارد.
یادآوری می کنیم، که در 25 اپریل 2022، تویتر و ماسک اعلام کردند، که این کارآفرین شبکه اجتماعی را خریداری کرده و آن را خصوصی خواهد کرد. ارزش این معامله 44 میلیارد دالر بود. به زودی، رکود بازار منجر به کاهش سهام فناوری از جمله تسلا و تویتر شد. در 13 ماه می، ماسک گفت، که قرارداد خرید تویتر تا زمانی که معلوم شود بیش از 5 درصد از حساب‌های شبکه اجتماعی جعلی نیستند، متوقف شده است.
این بازرگان امریکایی قرار بود داده ها را بر اساس روش خود ارزیابی کند. در ماه جون، تویتر موافقت کرد که به تیم ماسک امکان دسترسی به جریان گسترده ای از اطلاعات داخلی، از جمله بیش از 500 میلیون تویت در روز را بدهد. در همان زمان، مدیریت شرکت در نظر گرفت که ماسک از درخواست داده به عنوان بهانه ای برای خروج از معامله یا کاهش قیمت استفاده می کند. در 8 جولای، ماسک از این قرارداد بیرون شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала