هند: به کمک‌های بشردوستانه به افغانستان ادامه می‌دهیم

© Photo / twitter/DrSJaishankarReiterated India’s position on Afghanistan and highlighted our humanitarian support: wheat, medicines, vaccines and clothing.
Reiterated India’s position on Afghanistan and highlighted our humanitarian support: wheat, medicines, vaccines and clothing.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2022
عضو شوید
وزیر خارجه هند در نشست شورای وزیران خارجه سازمان همکاری شانگهای (SCO) در تاشکند، گفته است که به کمک‌های بشردوستانه به مردم افغانستان ادامه می‌دهیم.
به گزارش اسپوتنیک، سوبرامانیام جایشانکار، وزیر امور خارجه هند همچنان گفت که در نشست شورای وزیران خارجه سازمان همکاری شانگهای در تاشکند، خواستار توجه فوری به مشکلات امنیت غذایی و انرژی در جهان شدم.
سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند روز جمعه، در صفحه توییترش نوشت: "در نشست وزیران خارجه سازمان همکاری شانگهای در تاشکند شرکت کردم، تاکید کردم که جهان به دلیل اختلالات ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا و درگیری در اوکراین با بحران انرژی و غذا مواجه است. این موضوع نیاز به رسیدگی فوری دارد".
به گفته وی، در دیدار با همکارانش در پایتخت ازبیکستان، وی "بر موضع هند در قبال افغانستان و بر حمایت بشردوستانه از آن کشور در قالب گندم، دارو، واکسین و پوشاک تاکید کرده است".
نشست شورای وزیران خارجه سازمان همکاری شانگهای روز جمعه در تاشکند برگزار شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала