Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شروع مذاکرات جدی بارسا و یوونتوس بر سر فروش دپای

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای
ممفیس دپای - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2022
عضو شوید
بارسلونا برای انتقال ممفیس دپای مذاکرات مقدماتی را با یوونتوس آغاز کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ممفیس دپای که تابستان 2021 از لیون جدا و به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوست، پس از یک فصل حضور در جمع کاتالان‌ها حالا به درهای خروجی این باشگاه نزدیک شده است.
او که فصل گذشته در 37 بازی آمار 13 گل‌زده را از خود در بارسا برجای گذاشت، قرارداد فعلی‌اش با این بلاشگاه تا پایان ماه جون 2023 اعتبار دارد.
با وجود عملکرد نسبتاً خوب این مهاجم 28 ساله، باشگاه بارسلونا به دلیل مشکلات مالی او را در لیست فروش قرار داده است. مدیران بارسلونا برای ثبت خریدهای جدید خود در سازمان لالیگا باید چند بازیکن را بفروشند و مجموع دستمزد پرداختی‌ به بازیکنان خود را هم باید کاهش دهد.
در تازه ترین مورد، ESPN گزارش داده که یوونتوس مذاکرات خود با بارسلونا را با محوریت ممفیس دیپای آغاز کرده است. طبق این گزارش، مذاکرات بانوی پیر و بلوگرانا به طور جدی آغاز شده است و یوونتوس مشتاق است این مهاجم 28 ساله را در ترکیب داشته باشد.
بر اساس گزارش ها، دپای خودش تمایلی برای ترک بارسلونا ندارد و به هم تیمی هایش گفته می‌خواهد بماند. با این حال با توجه به جذب لواندوفسکی و رافینیا می‌توان علت تصمیم بارسلونا برای فروش این مهاجم را درک کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала