روسیه: در جریان عملیات ویژه به مکان های ملکی آسیب نمی‌رسید

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Начальник Национального центра управления обороной РФ Михаил Мизинцев
Начальник Национального центра управления обороной РФ Михаил Мизинцев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در عملیات ویژه به مکانی های غیرنظامیان آسیبی نمی‌رسید.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز مدیریت دفاع ملی روسیه چندی پیش اعلام کرده بود که ناسیونالیست ها اوکراینی در شفاخانه های مستقر شده اند، تجهیزات نظامی و مهمات خود را در ساختمان قرار دادند، در کل شفاخانه های اطفال به این منظور استفاده می شود، و جنگجویان بیماران را به زور در زیرزمین نگهداری می کنند.
او تاکید دارد که حقایق نشان دهنده بی اعتنایی مقامات کی‌یف به هنجارهای حقوق بشردوستانه بین المللی است.
روسیه بامداد روز پنجشنبه 24 فبروی عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
Штаб-квартира Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2022
جهان به مواد غذائی روسیه نیاز دارد
در همین حال، نیروهای امنیتی اوکراین در حال استقرار چندین موشک انداز درست در مناطق مسکونی کی یف و سایر شهرهای اوکراین هستند. پوتین آن را یک تاکتیک تروریستی خواند.
عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند. روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است.مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع به جلو نرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала