Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد هنگفت پی‌اس‌جی برای جذب ستاره مورد نظر یونایتد

© AFP 2023 / FRANCK FIFELe logo du PSG
Le logo du PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2022
عضو شوید
سران پاریسن‌جرمن قصد دارند با ارائۀ پیشنهاد هنگفت، فرانکی دی‌یونگ را از بارسلونا به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، فرانکی دی‌یونگ هافبک هالندی بارسلونا، شدیدا مورد توجه منچستریونایتد قرار دارد و اریک تن هاگ سرمربی جدید این تیم از مدیران باشگاه خواسته است تا ستاره مورد نظر را به خدمت بگیرند.
یونایتد در هفته‌های آخر تلاش‌هایی برای جذب این بازیکن انجام داد اما این تلاش‌ها نتایج مطلوبی نداشته و دی‌یونگ حاضر نیست تا راهی اولدترافورد شود.
در همین حال ال ناسیونال گزارش داده که پاریسن‌جرمن نیز به دنبال این بازیکن است و پیشنهادی 60 میلیون یورویی برای جذب دی‌یونگ ارائه کرده است. ناصر الخلیفی، مدیرعامل باشگاه، از طرفداران ستاره سابق آژاکس است و می‌خواهد این بازیکن را برای تقویت خط میانی به خدمت بگیرد.
فرانکی دی‌یونگ در سال 2019 با مبلغ 75 میلیون یورو از آژاکس به بارسلونا پیوست. او در سه فصل گذشته به طور ثابت در ترکیب حضور داشته است و در فصل 2021-2021 یکی از اعضای برجسته ترکیب اصلی ژاوی بود.
با این حال، وضعیت مالی وخیم بارسلونا، مدیران باشگاه را مجبور کرده است تا برای فروش بازیکن هالندی آماده شوند. باشگاه در تابستان امسال آندریاس کریستنسن، فرانک کسیه، رافینیا و رابرت لواندوفسکی را به خدمت گرفته است و برای متعادل کردن شرایط باید چند بازیکن را بفروشد.
حالا دیده شود که این بازیکن در نهایت به کدام باشگاه خواهد پیوست و چه تیمی موفق به جذب وی خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала