دی ‌یونگ و آیندۀ نامعلوم

© REUTERS / Vincent WestФутболисты Андер Капа и Френки де Йонг во время матча FC Barcelona - Athletic Bilbao
Футболисты Андер Капа и Френки де Йонг во время матча FC Barcelona - Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2022
عضو شوید
فرنکی دی‌یونگ‌ یکی از بازیکنانی است ‌که در پنجره نقل و انتقالاتی امسال، بحث‌های زیادی پیرامون آینده‌اش وجود داشته است.
به گزارش ا سپوتنیک، زمانی که اریک تن هاخ اولین نشست خود برای مباحث نقل و انتقالات را با مدیر تیم فوتبال، "جان مورتوگ" در ماه مه در آمستردام برگزار کرد، نام فرنکی مهم‌ترین بحث در جلسه بود.
منچستریونایتد از همان ابتدا آماده بود منتظر فرنکی دی‌یونگ باشد. اما تا اینجای کار می بینیم که انتقالی میان شیاطین سرخ و بارسلونا شکل نگرفته است و فرنکی دی یونگ همچنان در جمع آبی و اناری پوشان است.
با توجه به اینکه پروسه انتقال فرنکی دی یونگ به منچستر یونایتد بسیار طول کشیده است، به نظر می رسد که این انتقال لغو شده باشد و فرنکی دی یونگ برنامه ای دیگر در سر دارد چرا که اگر قرار به رخ دادن این انتقال بود باید پس از این همه مدت حرف و حدیث شایعه بالاخره این انتقال رقم می خورد.
در تازه ترین مورد، رادیو کاتالونیا خبر داده که دی یونگ در حال حاضر برنامه دیگری برای آینده خود تنظیم کرده است. این بازیکن هالندی می خواهد در بارسا بماند و حقوق خود را کاهش دهد.
در واقع به نظر می رسد که دی یونگ متوجه شده است که شیاطین سرخ همچنان درباره جذب او مردد هستند و بدین ترتیب می خواهد با کاهش دستمزد در بارسلونا موافقت کند و فصل بعد را هم همچنان در جمع شاگردان ژاوی بماند.
باشگاه بارسلونا میخواهد مشکل دستمزد فرنکی دی یونگ را حل کند. دستمزد این هافبک هالندی در این فصل به شکل باورنکردنی افزایش پیدا می‌کند و با توجه به محدودیت های مالی که باشگاه دچار است، باعث مشکلات فراوانی خواهد شد.
بنابراین بارسلونا در حال بررسی سناریوهای مختلفی است و یکی از آنها انتقال قرضی میباشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала