Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق صورت گرفت؛ کونده را بارسایی بدانید+ عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر Jules Kounde
Jules Kounde - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2022
عضو شوید
دو باشگاه بارسلونا و سویا بر سر ژول کونده به توافق نهایی دست یافته‌اند و انتقال این مدافع فرانسوی به زودی رسمی خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، ژول کونده مدافع فرانسوی سویا، مورد توجه دو باشگاه چلسی و بارسلونا قرار داشت و هر دو تیم تلاش‌هایی برای به خدمت گرفتن این مدافع انجام دادند.
بارسا اما برنده این نبرد شده زیرا خود بازیکن تمایل داشت تا زیر نظر ژاوی باری کند و به همین دلیل از مدیران باشگاه اندلسی خواست تا به جای پاسخ مثبت به چلسی، پیشنهاد بلوگرانا بود، مورد قبول قرار گرفته است را بررسی کنند.
مذاکرات بارسا با سویا از چند روز قبل آغاز شد و دو طرف امروز به توافق نهایی دست یافتند و قرار است طی روزهای آینده کونده به صورت رسمی به بارسلونا بپیوندد.
طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، با آن که پیشنهاد اولیه بارسا برای کونده رد شد، اما پیشنهاد دوم این تیم که 50 + 10 میلیون یورو بندهای متغیر بود، تایید شده و دو طرف توافق کرده‌اند.
در همین حال فابریزیو رومانو، خبرنگار اسکای ایتالیای در این مورد توییتی منتشر کرده و نوشته است:" بارسلونا در یک قدمی جذب ژول کونده است. توافق با سویا در آستانه تکمیل شدن است. مذاکرات به خوبی پیش می‌رود و به مراحل نهایی رسیده است."
این در حالی‌ست که کونده و ایجنتش هفته گذشته با بارسا روی موارد شخصی به توافق رسیده بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала