Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش جالب "لواندوفسکی" به شکست تاریخی بارسلونا مقابل بایرن

© REUTERS / Benoit TessierНападающий «Баварии» Роберт Левандовски на церемонии награждение "Золотой мяч" в Париже
Нападающий «Баварии» Роберт Левандовски на церемонии награждение Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2022
عضو شوید
مهاجم پولندی و جدید بارسلونا به شکست تاریخی آبی‌واناری‌ها مقابل بایرن مونیخ واکنش جالبی نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، سران بارسلونا و بایرن مونیخ با آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی، جنگ و جدل‌های زیادی بر سر روبرت لواندوفسکی داشتند.
این ستاره سابق بروسیا دورتموند از ماه‌ها پیش خواستار خروج از بوندس لیگا و پیوستن به کاتالان‌ها بود، اما هر بار با جواب منفی حسن صالیحمیدزیچ روبرو می‌شد تا اینکه در نهایت خوان لاپورتا با 50 میلیون یورو توانست نظر مدیران باواریایی را جلب کند و لواندوفسکی نهایتاً به خواسته خود رسید.
مهاجم پولندی در نخستین نشست خبری‌اش به عنوان بازیکن بارسلونا در پاسخ به پرسشی خبرنگار در مورد شکست تاریخی 8 – 2 این تیم مقابل بایرن مونیخ گفت:
"باید بگویم که ما هیچ صحبتی درباره بازی هشت بر دو نداشتیم. مهم ترین بخش در فوتبال، زمان حال است، نه گذشته. اما خب قطعا 4 گلی که به رئال مادرید زدم را هم هرگز فراموش نمی کنم! به هر حال همه این اتفاقات به سال های گذشته مربوط می شوند."
لواندوفسکی در ادمه در پاسخ به این پرسش که فصل آینده چند گل خواهد زد، گفت:
"من هرگز نمی‌گویم که می‌خواهم چند گل بزنم. مهمترین چیز کاری است که می‌توانم با تیم و برای تیم انجام دهم. تمام تلاشم را برای کمک به بارسلونا انجام خواهم داد اما مهمترین چیز دستاوردهای تیمی است."
بارسلونا در ادامه تور پیش فصل خود در آمریکای شمالی، امروز (سه‌شنبه) به مصاف یوونتوس می‌رود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала