Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من شاگرد پپ هستم و رویایم قهرمانی بارسلوناست!

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا می‌گوید که نمی‌خواهد جای مربیان موفق پیشین باشگاه را بگیرد و می‌گوید دچار این میزان غرور نیست.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در سال‌های اخیر روند نزولی طی کرده است اما از میانه فصل گذشته که ژاوی هدایت این تیم را برعهده گرفت، شرایط تا حدودی تغییر کرد و هواداران به آینده تیم امیدوار شدند.
بسیاری او را با اسطوره‌های باشگاه مقایسه می‌کنند و منتظر ظهور یک تیم رویایی جدید هستند. ژاوی درباره این که آیا رویایش گرفتن جای گواردیولاست، گفت:
"اینگونه نیست. نمی‌خواهم جای پپ یا "یوهان کرویف" را بگیریم. آنها دشمن من نیستند. من شاگرد پپ هستم و رویایم قهرمانی بارسلوناست. دچار این غرور نیستم که جای پپ و یوهان را بگیرم."
ژاوی که در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در فصل 2022/23، شرکت کرده آنچه را که به اعتقاد او فرمول کسب عناوین بزرگ است، فاش کرد و گفت:
"ما باید نسبت به فصل گذشته ثابت‌تر باشیم. فکر می‌کنم گاهی اوقات بازی‌های بسیار خوبی انجام دادیم اما اکنون باید ثبات بیشتری داشته باشیم."
سرمربی آبی‌واناری‌ها در پایان در مورد بازیکنانی که در ترکیبش جای ندارند، گفت:
"تنها راه پیش روی آنها جدایی است. این بازیکنان باید راهی برای این کار پیدا کنند. نظرم را واضح به آنها گفته‌ام. باشگاه هم تلاش می‌کند به آنها کمک کند. این بازیکنان پیش از این هم می‌دانستند که شانسی برای بازی در بارسلونا ندارند و باید دنبال تیم جدیدی باشند."
بارسا در چهارمین بازی دوستانه پیش فصل، چهارشنبه (5 صبح) مقابل یوونتوس به میدان می‌رود.
شاگردان ژاوی که تا پیش از این دو پیروزی و یک تساوی در بازی های دوستانه اش به دست آورده، با روحیه بالای ناشی از پیروزی در ال کلاسیکو پا به استایوم کاتن بول تگزاس می گذارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала