Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چالش جالب امباپه و نیمار؛ زدن پنالتی به صورت آهسته+ عکس

© REUTERS / POOLParis St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta.
Paris St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2022
عضو شوید
نیمار و امباپه دوستاره سرشناس و درخشان پاریسن‌جرمن،هم‌دیگر را در ضربات پنالتی آهسته به چالش می‌کشند.
به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن در بازی دوستانه پیش فصل خود در جاپان به راحتی گامبا اوزاکا را شکست داد. امباپه و نیمار فوق ستاره‌های تیم هر دو پنالتی را به ثمر رساندند، اما این کار را به شکلی عجیب انجام دادند که مورد توجه بیشتر قرار گرفت.
هر دو بازیکن پنالتی‌ها را تقریباً با حرکت یکسان گُل کردند. دویدن‌های متوالی و سبک پنالتی انتخابی آن‌ها به طرز مشکوکی مشابه بود، که باعث شد بسیاری از کارشناسان و هواداران در نزد خود از آن‌ها سوال کنند که آیا این دو نوعی چالش شخصی برگزار کرده‌اند و هم‌دیگر را محک می‌زنند.
با نزدیک شدن به فصل جدید، بازیکنان احتمالا این رقابت را ادامه خواهند داد. باید دید چه کسی فصل را در صدر به پایان می‌رساند، اما همه شاخص‌ها نشان می‌دهند که امباپه بار دیگر از هم تیمی برازیلی خود در پی‌اس‌جی و پیشی خواهد گرفت.
البته مسی را نیز نادیده نباید گرفت زیرا ستاره آرجانتینی آماده است و در بازی‌های پیش فصل نشان داده که در فصل جدید حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала