Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موافقت چلسی با پیوستن "کپا" به تیم ایتالیایی

© AP PhotoChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga screams at the bench after refusing to be substituted at Wembley on 24 February 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2022
عضو شوید
چلسی حاضر است به کپا آریزابالاگا اجازه پیوستن قرضی با بند خرید دائمی را پنجره‌ نقل‌وانتقالات جاری بدهد.
به گزارش اسپوتنیک، کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان اسپانیایی چلسی، در چند فصل آخر نمایش خوبی در این تیم نداشته و دو فصل گذشته فقط 11 بازی در لیگ برتر انجام داده است و اکثر بازی‌ها روی نیمکت نشسته است.
آبی‌ها به دلیل نمایش ضعیف این بازیکن، ادواردو مندی را به خدمت گرفتند و کپا دیگر در ترکیب ثابت جایی ندارد. این بازیکن به دنبال جدایی است اما دستمزد هنگفت و مبلغ 72 میلیون پوندی که تیم لندنی برای به خدمت گرفتن وی خرچ کرد، سبب شده تا تیم‌ها به دنبال جذب وی نباشند.
در روزهای آخر ناپولی برای به خدمت گرفتن کپا به صورت قرضی تمایل نشان داده زیرا دیوید اوسپینا دروازه‌بان کلمبیایی این تیم جدا شده و لوچیانو اسپالتی سرمربی این تیم نیاز به دروازه‌بان دیگر دارد تا با مرت رقابت کند.
در همین حال لا ریپابلیکا، مدعی است که چلسی حاضر شده تا به کپا آریزابالاگا اجازه پیوستن قرضی با بند خرید دائمی را در پنجره‌ نقل‌وانتقالات جاری بدهد.
گفته می‌شود که ایوان پروودل از اسپزیا و کیلور ناواس از پاریسن‌جرمن دیگر گزینه‌های ناپولی اند و اگر کپا به این باشگاه نپیوندد، آن‌ها به سراغ این دو دروازه‌بان خواهند رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала