Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره لیورپول در آستانۀ انتقال به یوونتوس

© REUTERS / Carl RecineИгрок "Ливерпуля" Роберто Фирмино во время матча между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Игрок Ливерпуля Роберто Фирмино во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2022
عضو شوید
مهاجم برازیلی تیم فوتبال لیورپول در آستانه انتقال به سری آ ایتالیا قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، روبرتو فیرمینو، بازیکن برزیلی لیورپول در حالی که وارد هشتمین فصل فوتبالی خود با پیراهن این باشگاه انگلیسی شده است، در آستانه انتقال به تیم فوتبال یوونتوس قرار دارد.
شنیده‌ها حاکی از آن است که تیم ایتالیایی یوونتوس به مسئولان باشگاه لیورپول درخواست 20 میلیون پوندی برای جذب این بازیکن 30 ساله را ارائه کرده است.
همچنین در اردوی پیش فصل تیم فوتبال لیورپول نیز مشاهده شده که یورگن کلوپ سرمربی این تیم بیشتر از داروین نونیز به عنوان مهاجم نوک بهره برده و فیرمینو بیشتر نیمکت نشین بوده است.
با این حال کلوپ در جمع رسانه‌ها نسبت به سوال یک خبرنگار درباره انتقال فیرمینو واکنش نشان داده و این موضوع را خنده دار عنوان کرده و پاسخ دیگری نداده است.
آینده فیرمینو در لیورپول اخیرا در هاله‌ای از ابهام بود ولی گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که علاوه‌بر یورگن کلوپ، ستاره برزیلی هم شخصا تمایل به ترک لیورپول دارد تا پیش از شروع جام جهانی، فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.
فیرمینو تابستان 2015 و پس از جدایی از هوفن هایم، پیراهن لیورپول را بر تن کرد ولی فصل گذشته به خصوص با ورود لوئیز دیاز و نیز درخشش دیوگو ژوتا، جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داد.
داروین نونیز نیز اخیرا به لیورپول پیوست تا کار فیرمینو دشوارتر بشود. او در 327 بازی برای قرمزها، 98 گل زده و 74 پاس گل داده ولی به نظر می رسد به پایان دورانش در آنفیلد نزدیک می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала