اعلام آمادگی شماری از تاجران افغان و ایرانی برای سرمایه گذاری روی پروژه انتقال آب دریای پنجشیر

© Photo / M.Sکوتل آستانه کلان ولسوالی آبشار ولایت پنجشیر
کوتل آستانه کلان ولسوالی آبشار ولایت پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2022
عضو شوید
عبداللطیف منصور، سرپرست وزارت آب و انرژی طالبان در دفتر کار خویش با شماری از سرمایه‌گذاران افغان و یک سرمایه‌گذارایرانی در خصوص دیدار کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت انرژی و آب طالبان با نشر یک خبرنامه گفته است که شماری سرمایه از گذاران افغان و یک سرمایه گذار ایرانی علاقه‌مند به سرمایه گذاری روی پروژه انتقال آب دریای پنجشیر به کابل اند.
عبداللطیف منصور، سرپرست وزارت آب و انرژی طالبان در دفتر کار خویش با شماری از سرمایه‌گذاران افغان و یک سرمایه‌گذارایرانی در خصوص دیدار کرده است.
کوتل آستانه کلان ولسوالی آبشار ولایت پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2022
طالبان: پروژه انتقال آب پنجشیر به کابل به زودی آغاز می‌گردد
سرپرست وزارت آب و انرژی از علاقه‌مندی سرمایه‌گذار ایرانی و افغان روی پروژه انتقال آب دریای پنجشیر به کابل استقبال نموده گفت "ما به تمام سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی که خواهان سرمایه‌گذاری روی انتقال آب دریای پنجشیر به کابل هستند، زمینه سرمایه‌گذاری را مهیا می‌ نماییم."
وزارت آب و انرژی طالبان همچنان به ریاست‌های ذیربط هدایت داد که تیم های تخنیکی شرکت های مذکور با تیم تخنیکی وزارت آب و انرژی روی مسایل تخنیکی کار نمایند، تا زمینه برای امضای تفاهنمامه مهیا گردد.
این در حالی‌ست که چندی پیش وزارت انرژی افغانستان اعلام کرد شهر کابل به بحران کم آبی نزدیک شده و سطح آب‌های زیرزمینی در سال جاری تا سه‌ونیم متر پایین رفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала