Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آتش دشمنی دوباره شعله‌ور شد؛ درگیری راموس و مسی در تمرینات پی‌اس‌جی+ عکس

© AFP 2023 / Curto De La TorreИгрок ФК "Барселона" Лионель Месси во время выяснения отношений с защитником "Реал Мадрида" Серхио Рамосом
Игрок ФК Барселона Лионель Месси во время выяснения отношений с защитником Реал Мадрида Серхио Рамосом - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2022
عضو شوید
سرجیو راموس و لیونل مسی، در تمرینات پاریسن‌جرمن درگیری داشته‌اند و به نظر می‌رسد که دشمنی قدیمی دوباره شعله‌ور شده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی و سرخیو راموس، در زمان حضور در بارسلونا و رئال مادرید، برخوردهای زیادی داشته‌اند و همواره هم‌دیگر به عنوان رقیب و حتی گاهی دشمن می‌دیدند.
وقتی مسی تابستان گذشته از بارسلونا جدا شد و با پاریسن‌جرمن قرارداد امضا کرد، یک سوال در ذهن همه وجود داشت: آیا او می‌تواند گذشته خود را با سرخیو راموس فراموش کند و دوستانه در کنار مدافع اسپانیایی بازی کند.
با این حال زمانی که مسی به باشگاه پاریسی پیوست، راموس اولین حرکت دوستانۀ خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام داد تا یخ بین این دو بازیکن را بشکند و توییتی با این جمله منتشر کرد که "چه کسی فکرش را می‌کرد" با عکسی از پیراهن‌های پی‌اس‌جی در کنار یکدیگر و در ویترین مغازه رسمی باشگاه.
این دو در فصل گذشته به طرز شگفت‌انگیزی با هم خوب بودند و به نظر می‌رسد علیرغم گذشته دشوار، رابطه خوبی با هم دارند. با این حال، در آخرین جلسه تمرینی پاریسن‌جرمن، این دو بار دیگر با هم درگیر شدند.
درگیری امروز ناشی از تکل شدشد راموس روی پای مهاجم آرجانتینی به وجود آمد و تصاویر به وضوح نشان می‌دهد که این دو با هم درگیر شده‌اند. مسی پس از تکل با خشم به راموس خیره می شود و به زبان اسپانیایی چیزی در امتداد خط کناری زمین زمزمه می‌کند.
راموس سپس تلاش می‌کند تا اوضاع را آرام کند، اما مسی پاسخی به این کار نمی‌دهد و به وضوح عصبانی از زمین خارج می شود. تمام این موقعیت یادآور مسابقه معروف ال کلاسیکو بود که در آن این دو نزدیک بود به هم ضربه سر بزنند. این یکی از نمادین‌ترین لحظات تاریخ است.
حالا دیده شود که کریستوف گالتیه، سرمربی جدید پاریسن‌جرمن چه گونه این موضوع را مدیریت خواهد کرد و آرامش را دوباره برقرار خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала