Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش تند "کونته" به صحبت‌های "ناگلزمان" در مورد "کین"

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2022
عضو شوید
آنتونیو کونته می‌گوید که او هرگز در مورد ستاره‌های تیم‌های دیکر صحبت نمی‌کند و حرف‌های ناگلزمان در مورد کین، بی‌احترامی به تاتنهام است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ، هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام به این باشگاه آلمان لینک شد و رسانه‌ها مدعی بودند که قهرمان بوندسلیگا، تابستان آینده به جذب کاپیتان تیم ملی انگلیس اقدام خواهد کرد.
در پی انتشار این موضوع، ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ در یک مصاحبه به لینک شدند کین به تیمش واکنش نشان داد و گفت که جذب این بازیکن، کار بسیار دشواری است.
این موضوع برای کونته سرمربی تاتنهام زیاد خوشایند نبوده و وی به همتای خودش تاخته و صحبت‌های وی را بی‌احترامی به باشگاه انگلیسی عنوان کرده‌است.
کونته در این مورد به رسانه‌ها گفت:" ما در تاتنهام موضع صریحی داریم. هری عضوی از پروژه ماست. او عضو بسیار مهمی از این پروژه‌ است و این‌ها همه شایعه هستند. در عین حال من دوست ندارم در مورد بازیکنان سایر باشگاه‌ها صحبت کنم. اگر چیزی بخواهم، آن را با باشگاه در میان می‌گذارم، نه رسانه‌ها. به نظرم این می‌تواند بی احترامی به باشگاه مقابل باشد. این روش من است. من چنین رویکردی در قبال بازیکنان سایر تیم‌ها دارم."
این در حالی‌ست که کین از شرایط خودش زیر نظر آنتونیو کونته راضی است و می‌خواهد با این مربی ایتالیایی به جام‌های معتبر دست یابد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала