Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

الکلاسیکوی لاس وگاس؛ بارسا با گل ستاره جدیدش پیروز شد

© REUTERS / Juan MedinaGerard Piqué, futbolista español
Gerard Piqué, futbolista español - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2022
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا در دیداری دوستانه از سد رقیب سنتی اش رئال مادرید گذشت.
به گزارش اسپوتنیک، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا که برای اردوی پیش فصل خود به تور آمریکا رفته اند، صبح امروز از ساعت 7:30 به وقت کابل در ورزشگاه Allegiant لاس وگاس که با بودجه ۱.۸ میلیارد دلاری در سال ۲۰۲۰ تاسیس شد، به مصاف هم رفتند.
در این بازی هم رئال و هم بارسا به خریدهای جدیدشان از ابتدا بازی دادند تا هیجان این الکلاسیکو را بیشتر کنند.
شوآمنی و رودیگر در ترکیب اصلی رئال، رافیینا و لواندوفسکی نیز در ترکیب اصلی بارسلونا حضور داشتند.
بازی با فشار حملات بارسا آغاز شد که در نهایت هم این فشار در دقیقه 27 روی اشتباه ادر میلیتائو مدافع رئال جواب داد. پاس غلط این بازیکن توپ را به رافینیا ستاره جدید و با انگیزه بارسا رساند و او هم با ضربه ای دیدنی موفق شد اولین گلش را با پیراهن بارسا در الکلاسیکو وارد دروازه رئال و کورتوآ کند.
صحنه گل
در اواخر نیمه دوم بازی نیز پس ازینکه دفاع بارسا حرکت انفرادی و تکنیکی وینیسیوس را با خطا متوقف کرد، میان بازیکنان دو تیم برای لحظاتی درگیری نیز به وجود آمد که در نهایت پس از اینکه آلابا این کاشته را به اوت زد، نیمه نخست با برتری یک گله بارسا به پایان رسید.
نیمه دوم هر دو تیم دست به تغییرات زیادی زدند.
کاسمیرو، ناچو، مودریچ، آنسیسو، تونی کروس، برای رئال مادرید و فرانکی دی یونگ، دمبله، فرانک کسیه و اوبامیانگ بازیکن تعویضی بارسا در آغاز نیمه دوم بودند.
در دقیقه 60 نیز باز هم شاهد تغییرات دیگری در زمین بودیم و هر دو تیم بازیکن دیگری را وارد میدان کردند، اما در نهایت دیگر توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و حملات کنده گذر رئال برای به تساوی کشاندن بازی به جایی نرسید.
در نهایت بارسا با حفظ تک گل نیمه نخست ستاره برزیلی اش، برنده این الکلاسیکوی دوستانه شد.
رئال مادرید و بارسلونا در ادامه حضورشان در تور آمریکا به مصاف یوونتوس خواهند رفت. ابتدا بارسا در تاریخ 27 و سپس رئال در تاریخ 31 باید با تیم ایتالیایی بازی کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала