Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال ستاره رئال از حضور نیمار در این تیم

© AP Photo / Michel EulerPSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020
PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.07.2022
عضو شوید
کاسمیر هافبک دفاعی رئال مادرید می‌گوید که اگر پاریسن‌جرمن، نیمار را نمی‌خواهد، این بازیکن می‌تواند به مادرید بیاید و به لوس بلانکوس بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور، ستاره برازیلی پاریسن‌جرمن که در سال 2017 با مبلغ 222 میلیون یورو از بارسلونا راهی پی‌اس‌جی شد، در چند فصل اخر عمکرد خوبی نداشته و باشگاه فرانسوی به دنبال فروش این بازیکن است.
نیمار اما اصرار به ادامه کار در پاریس دارد و می‌گوید که تا پایان قراردادش یعنی تا 2027، در این تیم خواهد ماند. از سوی دیگر هیچ تیمی به دلیل دستمزد بالای نیمار، علاقه‌مند به جذب این بازیکن نیست و این بازیکن برازیلی مشتری ندارد.
با این حال کاسمیر هافبک دفاعی رئال مادرید و هم‌وطن نیمار جونیورمی‌گوید که اگر پی‌اس‌جی این بازیکن را نمی‌خواهد، وی می‌تواند به مادرید بیاید و به لوس بلانکوس بپیوندد.
کاسمیرو در پاسخ به این پرسش که پی‌اس‌جی، نیمار را نمی‌خواهد به به اسپورت تی وی گفت:" مشکلی نیست. می‌دانم که رئال علاقه‌مند به جذب او است و نیمار را می‌خواهد."
کاسمیرو در حالی از حضور نیمار در رئال استقبال کرده که این بازیکن برازیلی چندین و چند بار به کهکشانی‌ها لینک شد اما هیچ‌گاه انتقال او انجام نشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала